Aviseringar
Rensa alla

acidinhergenes välkomsttråd


Ämnesstartare

Välkommen! [party]

vad ger ni för råd till denna flicka? vad bör man tänka på om man är aktiv på detta forum?


   
Citera
Ämnesstartare

Avregga innan det är försent.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kräver en enorm välkomstkomitté med blomsterarrangemang, trehövdade enhörningar och lasersvärdsförsedda igelkottar!

GET TO WORK!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

acidinhergenes:

Jag kräver en enorm välkomstkomitté med blomsterarrangemang, trehövdade enhörningar och lasersvärdsförsedda igelkottar!

GET TO WORK!

the best i could do!

Nintendo:

Avregga innan det är försent.

Måste du skrämma barnet innan hon ens har skrivit något? även om du har rätt [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Måste du skrämma barnet innan hon ens har skrivit något? även om du har rätt

Ja [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

acidinhergenes:

GET TO WORK!

sidan är beroendeframkallande 🙂
många som skriver elaka saker till dig, ta inte åt dig 🙂
sen ska du smiska erik mkt! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

sen ska du smiska erik mkt! [y]

[blush]

fast i ditt fall tror jag väl att jag förtjänar det [crazy] har varit stygg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

fast i ditt fall tror jag väl att jag förtjänar det [crazy] har varit stygg

mmmmm skapa en tråd om mig utan lov [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

mmmmm skapa en tråd om mig utan lov [mad]

fast tror du gillade det [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

acidinhergenes:

Jag kräver en enorm välkomstkomitté med blomsterarrangemang, trehövdade enhörningar och lasersvärdsförsedda igelkottar!

GET TO WORK!

Wohoooo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låt ingen köra över dig. Håll klorna ute.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Måste du skrämma barnet innan hon ens har skrivit något? även om du har rätt

Att du inte skäms, Luletook!! [sad]

Nåväl, jag är inte långsint. Men jag må verkligen säga att ni misslyckas BRUTALT med min förväntade välkomstkommitté...^^ Candy Mountain är ju charmigt, men vad händer med blomsterarrangemangen? 😀

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Crypto:

sidan är beroendeframkallande 🙂
många som skriver elaka saker till dig, ta inte åt dig 🙂
sen ska du smiska erik mkt!

Äsch, det är som att hälla vatten på en gås [cool] Inte tar lilla jag åt mig inte!

SMISK SKA HAN HA! xD


   
SvaraCitera
Åtta

Din första dag här måste du se till att spöa upp den största och farligaste medlemmen. Jag rekommenderar Gentlernen. En sverigedemokrat må verka mer passande, men när du väl kommit i kontakt med dem så förstår du varför de inte är optimala till uppgiften.

I övrigt så ska du vid problem absolut inte PM:a någon moderator (speciellt inte mig). Däremot vet jag att Thundercracker älskar att få support-PM om allt från hur man lägger in en bild i ett inlägg till ÄS-coaching under sena kvällar.

För att identifiera s.k. "fula gubbar" så behöver du bara leta efter wink-smileyn (ser ut såhär: [wink]). Användare såsom t.ex. herr nilsson använder den ofta och gärna, och du vill således hålla dig undan från dessa.

Slutligen så vill jag att du ska veta att hjälp finns om du skulle råka ut för en s.k. "UM-psykos". Jag känner en snubbe som känner en annan snubbe som råkade ut för det, och nu tror han att han är en apelsin - så det är farliga grejer det här. Skulle du råka ut för en sådan psykos så är det än en gång Thundercracker som du ska ta kontakt med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

slutligen så vill jag att du ska veta att hjälp finns om du skulle råka ut för en s.k. "UM-psykos". Jag känner en snubbe som känner en annan snubbe som råkade ut för det, och nu tror han att han är en apelsin - så det är farliga grejer det här.

Jag har sjukt ont i magen av allt skratt pga detta faktum! Kanske beror det på att jag rädd? ^^

Jag får tacka för alla fina tips och råd, hittills har jag faktiskt lyckats hålla mig borta från tokigheter relativt väl faktiskt (om man bortser från DIG, ERIK! xD). Jag har faktiskt varit medlem här i över ett år, skälet till att denna tråd existerar är bara för att Anarkandi vill att jag ska börja forumshärja vilt ^^.

Congrats, du har lyckats!! [crazy]


   
SvaraCitera