Aviseringar
Rensa alla

Acnemedel?


Ämnesstartare

Kan ni berätta för mig vilket som är det bästa receptbelagda acnemedlet för lite torr hy som inte får finnar så ofta,men när det väl är så stannar dom kvar...länge?
tacksam för svar [smile]


   
Citera
Ämnesstartare

Lillapyret:

för lite torr hy som inte får finnar så ofta,men när det väl är så stannar dom kvar

låter lite som mig,eler blandad hy,får du bara nån gång ibland så kan du ju bara köra på som du gör nu men köpa en bra foundation eller concealer?

alla får finnar nån gång,men apoteket har en trestegsserie som jag använder då och då om jag vill vara ambitiös,använd ansiktsvattnet från apoteket morron och kväll,funkar bra,och kolla ifall d är mat som ger dig finnar eller så kan d va vid ägglossning oxå.jag får av mat och runt ägglossning(om jag hade haft nu då),så sånt spelar oxå in.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lillapyret:

Kan ni berätta för mig vilket som är det bästa receptbelagda acnemedlet för lite torr hy som inte får finnar så ofta,men när det väl är så stannar dom kvar...länge?
tacksam för svar [smile]

Är du flicka, så käkar du p-piller så försvinner acne.

Har du torr hy, beror det på olika saker.

Kan vara uttorkning (dålig fukt i huden), kan vara du är allergisk/känslig mot något, man kan bli torr av allergi, eller kan det vara svamp. Men kombinera p-piller med en fuktighetskräm på H&M så försvinner nog de. Jag rekommenderar inte köpa receptfria krämer på apoteket ? (they suck!)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

apoteket har en trestegsserie som jag använder då och då om jag vill vara ambitiös,använd ansiktsvattnet från apoteket morron och kväll,funkar bra

Tack... jag ska kolla upp den där trestegsserien [smile]

Hencer319:

käkar du p-piller så försvinner acne.

Jo.. jag har funderat lite på det.Men man har läst om folk som går upp typ 20 kilo och blir deprimerade och sånt [sad]
Har alltid tyckt att det känns lite läskigt att äta hormoner...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man kan bli deprimerad av p-piller ja. Men du får väl bita ihop och se livet med en glimta ljus lite här o där.

Att gå upp 20 kg e väl alla killars dröm, alla killar gillar ju "stora" tjejer, det e bara tjejer som e fedup av att vara smala från modetidningar.


   
SvaraCitera

Aceton


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NIGGAstoleMYmustache:

Kvinna

Ändrad: I dag 03:30 av NIGGAstoleMYmustache, ändrad 1 gång

Brännskador är inte samma sak som acne.


   
SvaraCitera

Hencer319:

Brännskador är inte samma sak som acne.

Kan så vara. [party]


   
SvaraCitera

Hej, du kanske kan köpa clerasil ultra. Haha, btw är du Lilla pyret på cs och denfete på msn? 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera