Aviseringar
Rensa alla

Acneproblem


Ämnesstartare

Vad tycker du om folk med acneproblem typ finnar å pormaskar post gärna bildder tack!


   
Citera

Jag tycker synd om dem då jag själv led av acne tidigare. Nu är jag dock slät som en babyrumpa tack vare Roaccutan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns alltid någonting man kan göra åt det. Så länge finnarna inte är infekterade så är det lugnt för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Jag tycker synd om dem då jag själv led av acne tidigare. Nu är jag dock slät som en babyrumpa tack vare Roaccutan.

Hur illa måste det vara för att ha roaccutan? jag skulle vilja ha det... min näsvingar har fått gropar för jag haft finnar där..... -.- jag hatar min hy över allt annat i världen å kan inte sova över hoss nån utan smink

Harpyja:

Det finns alltid någonting man kan göra åt det. Så länge finnarna inte är infekterade så är det lugnt för mig.


   
SvaraCitera

invisible:

Hur illa måste det vara för att ha roaccutan? jag skulle vilja ha det... min näsvingar har fått gropar för jag haft finnar där..... -.- jag hatar min hy över allt annat i världen å kan inte sova över hoss nån utan smink

Jag hade faktiskt inte så illa acne, men den var envis. De flesta som får Roaccutan har riktigt illa acne. Man tar till den medicinen när inget annat hjälper.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

men den var envis. De flesta som får Roaccutan har riktigt illa acne. Man tar till den medicinen när inget annat hjälper.

ok.. jag fick innan såna blå-vita piller men dom hjälpte inte tillräckligt tyckre jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Man tar till den medicinen när inget annat hjälper.

kommer dom tillbaka när man slutar med medicinen?


   
SvaraCitera

invisible:

kommer dom tillbaka när man slutar med medicinen?

För 5% krävs en andra kur. Jag behövde 2 kurer och sedan dess har jag inte haft någon acne, om än småfinnar ibland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

För 5% krävs en andra kur. Jag behövde 2 kurer och sedan dess har jag inte haft någon acne, om än småfinnar ibland.

ÅJ NU MÅSTE JAG SKAFFA DET DÄR XD [cry] alla mina finniga problem skulle bli förevigt lösta XD


   
SvaraCitera

invisible:

ÅJ NU MÅSTE JAG SKAFFA DET DÄR XD [cry] alla mina finniga problem skulle bli förevigt lösta XD

Men det är väldigt starka piller. Man få lämna blodprov varannan månad så att de kan kontrollera ens blodvärden. Jag blev deprimerad, fick jättetorr hud, muskelvärk, blev jättetrött och huvudvärk. Inte så kul.

Men visst, klart värt det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Men det är väldigt starka piller. Man få lämna blodprov varannan månad så att de kan kontrollera ens blodvärden. Jag blev deprimerad, fick jättetorr hud, muskelvärk, blev jättetrött och huvudvärk. Inte så kul.

Men visst, klart värt det.

oj.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan få ångest över mina pormaskar oftast, men om jag bara tänker på att jag inte är ensam om det och att det är sjukt vanligt så oroar jag mig inte längre.
Får nästan aldrig finnar och när jag får det är det bara att klämma.[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har du provat acnix eller basiron ?


   
SvaraCitera

allt han lösas med en osthyvel och rå styrka[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker att det är tråkigt för dem, eftersom jag vet hur jag blir av EN finne. Och så tycker jag synd om dem för att de måste ha ont konstant...

Sen klämmer jag på dem [cute]


   
SvaraCitera