Aviseringar
Rensa alla

Acneproblem


Ämnesstartare

Jag har ganska många finnar. Några som är riktigt envisa dessutom. [sad] Jag skäms ganska mycket över dem, och jag önskar verkligen att jag inte hade dem - men jag är för lat för att göra någonting åt saken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

invisible:

min näsvingar har fått gropar för jag haft finnar där..... -.- jag hatar min hy över allt annat i världen å kan inte sova över hoss nån utan smink

Jag tycker att det låter som att du lider väldigt mycket av din hy.. [sad]
Så ska du inte behöva ha det! gå iväg till en läkare och få något utskrivet mot dina finnar... [y]


   
SvaraCitera

Det bästa är att tvätta ansiktet med diskmedel två gånger i veckan, det kommer torka ut finnarna och reglera talgproduktionen. Det är inte så många som känner till detta nu men jag är snäll och delar med mig av mitt värdefulla tips.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XTYLE:

Det bästa är att tvätta ansiktet med diskmedel två gånger i veckan, det kommer torka ut finnarna och reglera talgproduktionen. Det är inte så många som känner till detta nu men jag är snäll och delar med mig av mitt värdefulla tips.

tack ska pröva det genast


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

invisible:

tack ska pröva det genast

Wow gör inte de, kommer antagligen förvärra sittuationen.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wakajwaka:

Wow gör inte de, kommer antagligen förvärra sittuationen.

för sent... [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag fick Tetralysal, men kan inte påstå att det var så jävla effektivt. Tog bort en del, men inte allt. 🙂

Npgon som vet om Vitamin B5 eller vad det är fungerar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingen aning, men vill gjärna veta 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar alltid dölja mina värsta finnar med täckstift så mycket det går.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera