Aviseringar
Rensa alla

ACO spotless 2 in 1


Ämnesstartare

Tjo!
Har just skaffat den här renande produkten efter att ha läst om en massa peeps som tyckte den fungerade.
Nu undrar jag (och känner mig samtidigt korkad[blush]) ska man tvätta sig med den eller bara smörja in.
Det står applicera morgon och kväll men ingenting om man ska skölja av sig efteråt.
Den ska vara renande och återfuktande. Är den återfuktande så kan jag förstå att den ska sitta kvar, men renande... då borde man ju tvätta bort smutsen som gelen löser upp.
Någon som använder sig av den och vet?

aco.gif


   
Citera
Tyrael

Det står i manualen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Det står i manualen.

Vilken manual? Man köper ju flaskan rakt upp och ner, som den är.
Har även kollat upp på google och sett vad gelen innehåller samt hur ofta man ska ta på den, men ingenstans har jag läst huruvida man ska skölja av eller låta det sitta kvar.


   
SvaraCitera

Du skall smörja in dig med den. Det är en moisturizer, alltså en återfuktare. Cleanser betyder rengörare, sådana tvättar man sig med.


   
SvaraCitera
Tyrael

kallprat:

Vilken manual? Man köper ju flaskan rakt upp och ner, som den är.
Har även kollat upp på google och sett vad gelen innehåller samt hur ofta man ska ta på den, men ingenstans har jag läst huruvida man ska skölja av eller låta det sitta kvar.

Manualen som du fick till flaskan.


   
SvaraCitera

Hampie:

Du skall smörja in dig med den. Det är en moisturizer, alltså en återfuktare. Cleanser betyder rengörare, sådana tvättar man sig med.

Helt rätt =) 10 points![y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Manualen som du fick till flaskan.

fick ingen manual...[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Du skall smörja in dig med den. Det är en moisturizer, alltså en återfuktare. Cleanser betyder rengörare, sådana tvättar man sig med.

Okedoke. Tack [smile]!


   
SvaraCitera

Tyrael:

Manualen som du fick till flaskan

Aco brukar inte ge bipacksedlar till sitt kosmetikasortiment.


   
SvaraCitera
Tyrael

Hampie:

Aco brukar inte ge bipacksedlar till sitt kosmetikasortiment.

kallprat:

fick ingen manual...[tard]

jo alltså den på flaskan de står hur man gör där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

jo alltså den på flaskan de står hur man gör där

Ja men den har jag självklart läst. Det stod bara att man skulle applicera morgon och kväll, och ja det betydde precis vad jag trodde.
Ville bara kolla upp för säkerhets skull så jag inte gick runt med dålig smet i fejset.[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kallprat:

Funkar den? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera