Aviseringar
Rensa alla

Adam Tensta och Louise Andersson?


duden

Jag skulle säga att jag står på Louise sida, jag tycker så synd om hon då hela vänstern mobbar henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

keynan: det var fel av tv4 att bryta med henne.

De är väl fria att ta vilka beslut de än vill, eller hur menar du?`


   
SvaraCitera

NiklasW:
- "Neger-klippet" uppmärksammas, Louise ber om ursäkt, tar bort klippet, ursäktar sig genom att säga att hon var korkad, okunnig och att Värmland ligger några år efter

rolig detalj: hon ursäktar sig genom att säga att hon "trödde neger var ett fölkslag, att neger å negress va fölk från nigeria"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat: "trödde neger var ett fölkslag, att neger å negress va fölk från nigeria"

trodde också d när jag var lit1. don't blame her osv, dt verkar väl ej helt ologiskt ändå? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW: Typ exakt så..

Håller du med dig själv som gardering?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:

rolig detalj: hon ursäktar sig genom att säga att hon "trödde neger var ett fölkslag, att neger å negress va fölk från nigeria"

Hon är ganska grov i munnen vad gäller det mesta. Pratar utan att tänka. Kallar folk för jävla idioter till höger och vänster. Knappast speciellt intelligent eller nyanserad rent politiskt. Men det gör inte att man förtjänar att bli sparkad och få en storm av hat och hot på nätet. Samtidigt är hon ju öppen med att hon själv inte är den smartaste. Hon hävdar ju inte att hon har svar på livets stora frågor. Hon ska ju inte heller bli statsminister om någon trodde det. Hon är en skruvad underhållande karaktär som ska vara med i TV. 


   
SvaraCitera

S3ON:

trodde också d när jag var lit1. don't blame her osv, dt verkar väl ej helt ologiskt ändå? 

ja, när du var liten? hon är ju 24?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AmenHoeStepp:

Håller du med dig själv som gardering?

Nej. Redigerade inlägget ganska mycket fram och tillbaka. Min citering var mest pga att jag var klar med inlägget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:

ja, när du var liten? hon är ju 24?

Sist jag kollade var "korkad" inget brott i brottsbalken. 


   
SvaraCitera
keynan

S3ON:

De är väl fria att ta vilka beslut de än vill, eller hur menar du?`

Hon bad ju om ursäkt, så det var dåligt av TV4 att vika sig och bryta med henne, det räcker med att man ber om ursäkt, det borde räcka.


   
SvaraCitera

NiklasW:

Sist jag kollade var "korkad" inget brott i brottsbalken. 

det har jag väl inte påstått heller? 


   
SvaraCitera

tyckte hur som helst att klippet med adam tensta var oerhört jobbigt att kolla på eftersom jag har en väldigt, väldigt låg smärttröskel när det gäller stela situationer. kände nog mest att han skötte det ganska konstigt genom att bara gå därifrån


   
SvaraCitera
mens
 mens

Rätt festligt när den manlige programledaren stammade fram några försök till att bemöta Tensta under intervjun. Smart prdrag av T hursomhelst. 
Sparkade tv4 henne innan eller efter hans intervju? Var det innan var det ju rätt onödigt att piska upp en massa hat mot henne. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:

ja, när du var liten? hon är ju 24?

Amen hallå, har du varit i värmland? 

keynan: dåligt

Dåligt kanske, beroende på vem man frågar. Men absolut inte fel då de har all rätt på sin sida i alla beslut de tar 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:

det har jag väl inte påstått heller? 

Nej, det har du rätt i..


   
SvaraCitera