Aviseringar
Rensa alla

ADD/ADHD/ASPERGER


Rock n roll !

Finns det någon här på ungdommar som vet en enda sida på internet där folk med ADD ADHD och/eller asperger kan samlas ?

Jag har själv letat och hittat enbart två sidor. en på engelska, som var totalt död, och en annan på svenska med bara två medlemmar.

Det finns forum och portaler för katten allt och alla. Ska det verkligen vara så att det inte finns en enda sida för folk med add eller liknande ? [confused]
Jag letar efter en sida som inte är död, och där det är fler än tre medlemmar. . . [tired]

Tacksam för svar.
rock on
Vette_cat [cute]


   
Citera
smisk

Jag har flera vänner på Fejsbook som har en massa psykiska störningar! Gogo fetch!


   
SvaraCitera

Alla med aspberger är lurendrejare

*har jag hört


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

smisk:

Jag har flera vänner på Fejsbook som har en massa psykiska störningar! Gogo fetch!

Psykiska störningar [tard] sorry, men jag har inte pratat om några personer med psykiska störningar, utan bara folk med vissa svårigheter. -.-


   
SvaraCitera

Tickstart:

Alla med aspberger är lurendrejare

*har jag hört

Jasså du. då snackade du med en lurendrejare isf.
För aspbergers brukar inte vara OMORALISKA utan bara lite ASSIOCIALA. [confused]


   
SvaraCitera

Fy fan:

Stampa takten alla bokstavsbarn!

Nu var det inte musik jag letade efter. utan en portal eller liknande. dumpa oseriösa inlägg i en oseriös tråd. helst inte alls, heller.


   
SvaraCitera

Corvette_cat:

då snackade du med en lurendrejare isf

Då är det en vanligare sjukdom än jag trodde [rolleyes]

Corvette_cat:

För aspbergers brukar inte vara OMORALISKA utan bara lite ASS

Jahaja.

Äh du fattar väl att jag skojar eller ;c


   
SvaraCitera

Corvette_cat:

Nu var det inte musik jag letade efter

Och ändå inleder du ditt inlägg med.

Corvette_cat:

Rock n roll !


   
SvaraCitera

Corvette_cat:

ASSIOCIALA

Say what?

Det finns för övrigt flera stycken här på UM som har sådana svårigheter som du pratar om. [smile]


   
SvaraCitera

Tickstart:

Då är det en vanligare sjukdom än jag trodde

Det är inte en sjukdom.

Tickstart:

Jahaja.

Äh du fattar väl att jag skojar eller ;c

Nej. ärligt talat gör jag inte det, och det har sina skäl. man skojar inte sådär. hur kul är det ? för dig, väldigt kul, för oss som har dessa "sjukdommar", inte alls.


   
SvaraCitera

Fanns ett Pokemon forum förut där typ 90% av alla användare hade apsbergers.

Men den slogs ihop med det svenska nintendo forumet så där har minst 50% av alla användare aspbergers.

http://nintendoforumet.se/


   
SvaraCitera

Fy fan:

Och ändå inleder du ditt inlägg med.

Jaa. det gör jag ALLTID. -.-


   
SvaraCitera

Corvette_cat:

Nej. ärligt talat gör jag inte det, och det har sina skäl. man skojar inte sådär. hur kul är det ? för dig, väldigt kul, för oss som har dessa "sjukdommar", inte alls.

Äh, enda skillnaden på dej och mej är att du har fått en diagnos, så lägg ner. Ska inte skoja mer [y]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Det finns för övrigt flera stycken här på UM som har sådana svårigheter som du pratar om.

ja. men vem vill snacka om sina add relaterade saker här då ? där allt går ut på att racka ned på andra ?


   
SvaraCitera