Aviseringar
Rensa alla

Adidas har fan monopol!


Källa: Min blogg på nattstad, länk finns på presentation

Adidas produkter är de mest använda i världen, man kan tro att Adidas har någon sorts av monopol för att konkurera ut dem är svårt (Glöm inte Nike). Något många inte vet är att Adidas är grundat av tyskar, något som kanske förklarar tyskarnas ”Adidas- orgier”. Men i vilket fall som helst it suits both men and women. Sad thing is that många klädesplagg finns inte i våra klädesaffärer som vi ser bland annat på amerikanska musikvideon t.ex. eller reklam. Men tkr att samtidigt att de svenska nätbutikerna har ett stort utbud!

Hittade feta plagg genom Adidas.com (amerikanska sidan), kan finnas i svenska affärer men detta är reen Hype!


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag tänker inte klicka på länken till din blogg.


   
SvaraCitera

Jaha?


   
SvaraCitera

word...


   
SvaraCitera

fåntratt
Image


   
SvaraCitera

stereo total:

Jag tänker inte klicka på länken till din blogg.

Det står intressanta saker där, som half dog half man [cool]


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Det står intressanta saker där, som half dog half man [cool]

Va? Vadå half dog half man?


   
SvaraCitera

stereo total:

Va? Vadå half dog half man?

Det står så på hans blogg. Han är en blandning mellan hund och man. Gangstah


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Det står så på hans blogg. Han är en blandning mellan hund och man. Gangstah

Hahaha, tänker på musikvideon där snoop dog förvandlar sig till en hund. [bigsmile]Du vet vilken jag menar?


   
SvaraCitera

Ok.


   
SvaraCitera

men det var väll ändå att ta i


   
SvaraCitera

WilliamAlexander:

Källa: Min blogg på nattstad, länk finns på presentationAdidas produkter är de mest använda i världen, man kan tro att Adidas har någon sorts av monopol för att konkurera ut dem är svårt (Glöm inte Nike).

Vem fan bryr sig? Vad ville du ha sagt? Och att ange sin egen blogg som källa är fan det mest efterblivna jag hört i hela mitt liv...


   
SvaraCitera

stereo total:

Hahaha, tänker på musikvideon där snoop dog förvandlar sig till en hund. Du vet vilken jag menar?

Jag vet vilken du menar men det rä inte den. Han har skrivit så i sin blogg, se: Image


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Jag vet vilken du menar men det rä inte den. Han har skrivit så i sin blogg, se:

Jo jo, jag fattade att det inte var videon, men kom att tänka på den bara .

Hahah, är det headern?


   
SvaraCitera

WilliamAlexander:

Källa: Min blogg på nattstad,

haha


   
SvaraCitera