Aviseringar
Rensa alla

Adjö!


Ämnesstartare

Vad tråkigt. Så många bra människor har avreggat eller blivit inaktiva senaste 1-2 åren. Känns som att dåliga människor här är fler än någonsin procentmässigt. bah

Jag avreggar nog också snart.


   
SvaraCitera

Tack för allt som du har gjort för forumet och dess medlemmar under alla år. Jag hoppas och tror att du snart ska börja må bättre och få känna mer frid och glädje. Kram till dig, ta väl hand om dig och lycka till med allt i ditt framtida liv. Jag tycker om dig och jag kommer att sakna dig.

Hjärta


   
SvaraCitera

Zodd: Jag avreggar nog också snart.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Gråter


   
SvaraCitera
duden

Hej då och lycka till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ytterligare en extremvänsterperson avlägsnar sig från forumet. Det börjar ta sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är alltid välkommen på http://aiya.se
Där blir man aldrig för gammalHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles: http://aiya.se

Vad är det för något?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

Vad är det för något?

Hahah jag bara experimenterar med en ny forum-plattform. Rätt cool faktiskt.
Vi körde ett forum som hette pungdomar förut på en annan plattform, det var inget som tog fart men vi hade roligt så länge det varadeMycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Hahah jag bara experimenterar med en ny forum-plattform. Rätt cool faktiskt.
Vi körde ett forum som hette pungdomar förut på en annan plattform, det var inget som tog fart men vi hade roligt så länge det varadeMycket glad

Coolt, ett alternativ-forum till ungdomar.se. Gillar idén. Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

Coolt, ett alternativ-forum till ungdomar.se. Gillar idén. Cool

Du får gärna regga om du vill testa. Det är en lite intressant programvara där man får notifications mer i realtid när saker händer i forumet, på gott och ont antar jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Du får gärna regga om du vill testa. Det är en lite intressant programvara där man får notifications mer i realtid när saker händer i forumet, på gott och ont antar jag.

Redan gjort Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har haft tråden uppe på notishyllan sedan dag ett. Ville komma på något rart att skriva, men har fortfarande inte kommit på något. Så... Jag hoppas att du får det så bra samt att du betytt så mycket för umisar. Hejdå! Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Saknar dig, Zymbis. Du sken upp forumet med din vänlighet och omtänksamhet. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

8chan:
Ytterligare en extremvänsterperson avlägsnar sig från forumet. Det börjar ta sig.

Höger for the win!!!!


   
SvaraCitera