Aviseringar
Rensa alla

Admin Xisco hotar att banna mig efterom vi har olika åsikter


Ämnesstartare

Admin Xisco har vid ett flertal tillfällen, både i trådar och i meddelanden, hotat med att banna mig eftersom vi inte tycker likadant. 

Diskussionsfrågor:

Är detta rätt av en administratör på det elfte största forumet i Sverige att banna folk bara för att han inte delar deras åsikt?  Är ett forum där alla har exakt likadana åsikter något att föredra framför ett forum där folk har olika åsikter? Är ett forum där man INTE får diskutera olika saker något att föredra framför ett forum där man faktiskt får diskutera olika saker? Ska ungdomar.se vara ett demokratiskt forum där man har rätt att utrycka sina åsikter eller ett fascistiskt forum där administratörer styr vad medlemmarna ska få tycka? Är Xisco fascist? 


   
Citera
Ämnesstartare

NiklasW: det elfte största forumet i Sverige

Låter jättestort! Innebär det att jag är rikskändis? Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol
Visa hoten.
Källor.
Citat.
Fakta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra. Du suger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passe:
Bra. Du suger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Låter jättestort! Innebär det att jag är rikskändis? Rodnar

Typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passe:
Bra. Du suger.

Så bara för att någon suger så ska dem inte få vara medlemmar på Sveriges elfte största forum?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

Så bara för att någon suger så ska dem inte få vara medlemmar på Sveriges elfte största forum?

Precis. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passe:

Precis. 

Intressant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:
Admin Xisco har vid ett flertal tillfällen, både i trådar och i meddelanden, hotat med att banna mig eftersom vi inte tycker likadant. 

Diskussionsfrågor:

Är detta rätt av en administratör på det elfte största forumet i Sverige att banna folk bara för att han inte delar deras åsikt?  Är ett forum där alla har exakt likadana åsikter något att föredra framför ett forum där folk har olika åsikter? Är ett forum där man INTE får diskutera olika saker något att föredra framför ett forum där man faktiskt får diskutera olika saker? Ska ungdomar.se vara ett demokratiskt forum där man har rätt att utrycka sina åsikter eller ett fascistiskt forum där administratörer styr vad medlemmarna ska få tycka? Är Xisco fascist? 

Jag har härmed i demokratisk anda startad en poll om huruvida du borde bannas eller ej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han får banna dig om han känner för det, ingen kommer att sakna dig direkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärta

Lífþrasir:
Han får banna dig om han känner för det, ingen kommer att sakna dig direkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW: Är detta rätt av en administratör på det elfte största forumet i Sverige att banna folk bara för att han inte delar deras åsikt?

"Har en snabbknapp för bann på dig nu 🙂"
Är detta det som du utgår ifrån?
Var skriver jag att det är för att vi inte delar åsikt?

NiklasW: Är ett forum där alla har exakt likadana åsikter något att föredra framför ett forum där folk har olika åsikter?

Nej.

NiklasW: Är ett forum där man INTE får diskutera olika saker något att föredra framför ett forum där man faktiskt får diskutera olika saker?

Nej.

NiklasW: Ska ungdomar.se vara ett demokratiskt forum där man har rätt att utrycka sina åsikter eller ett fascistiskt forum där administratörer styr vad medlemmarna ska få tycka?

Alla har rätt att uttrycka sig. Vi styr inga medlemmar.

NiklasW: Är Xisco fascist?

Senast jag kollade: nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han vill inte banna dig för att ni har olika åsikter, han vill banna dig för att du är dum i huvudet. De flesta av oss här på forumet (jag själv exempelvis) har andra åsikter än Xisco.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Överdriver du inte en smula?


   
SvaraCitera