Aviseringar
Rensa alla

Adoptera?


Ämnesstartare

Jag vill adoptera.. Hur svårt kan det vara, hur mycket pengar måste man ha typ? Kan man adoptera en unge som är 12 år?


   
Citera

FrökenRakel:

Hur svårt kan det vara, hur mycket pengar måste man ha typ?

Ungefär 150 tusen, fast det beror på vilket land man vill adoptera ifrån.


   
SvaraCitera

voj voj


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smörgåsbord:

Ungefär 150 tusen, fast det beror på vilket land man vill adoptera ifrån.

Somalia?


   
SvaraCitera

haha varför vill du adoptera en 12 åring? människan är ju mer än halvvägs till myndig. Om 6 år. [rolleyes]


   
SvaraCitera

ÄLDROFIL!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pepparkaksgubbe:

haha varför vill du adoptera en 12 åring? människan är ju mer än halvvägs till myndig. Om 6 år. [rolleyes]

Då kan man ha mera kul med ungen!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

ÄLDROFIL!

?


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

Då kan man ha mera kul med ungen!!

yeah right [zzz], om ett år är ungen en tonåring.. och jaaaa tonåringar är världens gulligaste, snällaste, lyckligaste människorna på jooorden [love][love] [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pepparkaksgubbe:

yeah right [zzz], om ett år är ungen en tonåring.. och jaaaa tonåringar är världens gulligaste, snällaste, lyckligaste människorna på jooorden [love][love] [rolleyes]

Kommer ju själv vara som en fattaruväl? [confused]


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

Kommer ju själv vara som en fattaruväl?

hur gammal är du?


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

Jag vill adoptera.. Hur svårt kan det vara, hur mycket pengar måste man ha typ? Kan man adoptera en unge som är 12 år?

HAHAHAH ÅRETS SKÄMT!!![tired]


   
SvaraCitera

det är ju lättare att adoptera en liten unge på typ 2 år, då lär den sej "rätt" språk automatiskt och det blir lättare att uppfostra den på det sätt man vill. en 12-åring har ju redan blivit uppfostrad att vara på ett visst sätt och det kan ju bli ett rent helvete. plus att det kan bli jobbigt för den i skolan osv


   
SvaraCitera

MEN jag tror inte att du är seriös


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera