Aviseringar
Rensa alla

ADTR Cover, lyssna och kommentera:)


Ämnesstartare

"Spelade in" min första låt och vill gärna få lite cred och kritik, bra och dålig! , så lyssna och kommentera:D


   
Citera
Ämnesetiketter

Du behöver absolut träna rösten. Sjung mer och öva öva öva!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

Du behöver absolut träna rösten. Sjung mer och öva öva öva!

Tack så mycket för din kommentar! , sjunger så fort ja inte har något annat ja gör ungefär så ska fortsätta öva;P , tack igen:)


   
SvaraCitera

pontus9209:

Tack så mycket för din kommentar! , sjunger så fort ja inte har något annat ja gör ungefär så ska fortsätta öva;P , tack igen:)

Tycker det låter som att du missar lite toner här och där också faktiskt : >

Personligen tycker jag du borde ta lite sånglektioner och sen kan de bli en riktigt fin röst nog.


   
SvaraCitera

Du låter lite som sångaren i Smashing Pumpkins. Sitter på jobbet just nu så jag hann ej lyssna särskilt mycket. Men det jag hörde lät bra [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

Tycker det låter som att du missar lite toner här och där också faktiskt : >

Personligen tycker jag du borde ta lite sånglektioner och sen kan de bli en riktigt fin röst nog.

Jag är inte så van vid att spela gitarr och sjunga samtidigt så det kan bidra till att ja missar någon ton här och där, Jag går faktiskt på sånglektioner sen ett tag tillbaka , men känner inte att ja utvecklas så mycket som jag vill men det är väl bara att fortsätta antar jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Du låter lite som sångaren i Smashing Pumpkins. Sitter på jobbet just nu så jag hann ej lyssna särskilt mycket. Men det jag hörde lät bra [y]

Nu har jag faktiskt inte lyssnat på Smashing Pumpkins men det är väl bara att tacka 😉 !


   
SvaraCitera

pontus9209:

Nu har jag faktiskt inte lyssnat på Smashing Pumpkins men det är väl bara att tacka 😉 !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asskön musik:) tycker hans röst är lite mer " hes " i stilen än min dock men tack ändå ;D


   
SvaraCitera

pontus9209:

asskön musik:)

Yes, har älskat dem de senaste 6 åren [smile] Tröttnar aldrig på dem.

pontus9209:

tycker hans röst är lite mer " hes " i stilen än min dock men tack ändå ;D

Jo, kanske, tror att likheten är mer tydlig på deras livelåtar. Det var i alla fall den förste artisten jag tänkte på när jag hörde din röst! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Jo, kanske, tror att likheten är mer tydlig på deras livelåtar. Det var i alla fall den förste artisten jag tänkte på när jag hörde din röst! [y]

Okeej 😀 kanske får kolla upp dom lite mer alltså 🙂 , tack för kommentaren !


   
SvaraCitera

pontus9209:

kanske får kolla upp dom lite mer alltså 🙂

Absolut!

Album ssom du bör kolla upp:

Siamese Dreams

Melloncollie & The Infinite Sadness


   
SvaraCitera

Lät ganska bra, har hört betydligt sämre covers på den låten.
fortsätt att sjunga på fritiden och gå på lektionerna, (skulle jag vilja göra. [smile])

Btw brukar du lyssna mycket på ADTR?
vad för andra band lyssnar du på?


   
SvaraCitera

Nu kanske jag inte är den mest objektiva här då adtr är ett av mina favoritband, tycker du har helt okej röst men det passar ej låten, ingen bra cover. Prova annat istället.


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Musik


   
SvaraCitera