Aviseringar
Rensa alla

AdventureQuest Worlds - Vad nu då ? :S


Rock N Roll. jag läre väl skriva i denna tråd också att jag har en trasig enter knapp så ni får inga styckeindelningar. sorry. Problemet: Jag har precis besegrat Escherion, efter en hel del hopsamlande av folk som kunde hjälpa till. Jag har gått till zenn och rion, och dem har gratulerat mig till segern och så vidare. Men vad nu då? Cleric joy i battleon, som tog mig till shadowfall från början, pratar om hur mycket jag har hjälpt till, och att jag ska kolla med gravelyn om hon behöver mer hjälp. Gravelyn pratar fortfarande om pengarna jag gav henne, och vilken knapp jag än trycker på när jag pratar med henne fungerar inte. Hennes kompanjon utanför Shadowfall snackar också om hur mycket pengarna kommer hjälpa gravelyn. Kungen altheon Pratar fortfarande om de där infekterade djuren i the marsh. Alla riddare i swordhaven vill att jag gör den där "slimes on the bridge" questen för hundrade gången. INGEN kan tala om för mig hur jag går vidare? [tard]Skystalker i battleon säger att warlick vill prata med mig, men det har väl inget alls med själva storylinen att göra ? Helt borttappat i AQ worlds just nu....

AdventureQuest4.jpg

AdventureQuest2.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter

coolt spel! [bigcheers]


   
SvaraCitera

Jag gillar det [smile] just för att jag tycker att det är både lite sött och töntigt, men på samma gång jävligt coolt. det är ett ovanligt skönt spel, inte alls likt dragonfable eller vanliga adventurequest, grafiken är tusen gånger coolare, spelet mycket snabbare och underhållande, allt känns som att köra en Lincoln med extra mjuka säten och mera krom, än att köra en gammal fiat.. [y]


   
SvaraCitera

Vincenco:

coolt spel! [bigcheers]

Kolla in spelet. Det är verkligen ett otroligt bra spel, även fast än man inte förstår riktigt vidden av det när man inte provat det. du kan väl registrera dig och bara prova ? jag var fast på bara fem minuter.. [cute] AdventureQuestWorlds.com​​​ Denna länk tar dig till deras sida, och om du registrerar dig via den kommer både du och jag få några bra fördelar i spelet.. [wink]


   
SvaraCitera

Du är välkommen att länka till flashiga spel, men inte genom en länk som gynnar dig själv. Därav ändringen.

Corvette_cat:

Kolla


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera