Aviseringar
Rensa alla

Äckelkänslor 🙁


Ämnesstartare

Jag ser bra ut och har inte alls svårt att få killar. Men med en gång när en kille blir intresserad av mig blir jag helt sjukt äcklad och får värsta ångesten. Har ingen aning om varför. Har aldrig varit kär i någon kille och börjar fundera på om jag ens kan det ;s Har precis träffat typ värsta perfekta killen, han ser bra ut, sjukt snäll, trevlig och rolig, och jag gillade honom först, men nu när han visar att han verkligen gillar mig, tar jag avstånd och blir jätteäcklad. Jag har inte haft sex med en kille än och har inte haft pojkvän innan, kan det vara så att jag inte är van vid det och är lite rädd? och jag har också seriöst funderat på om jag är lesbisk. Hade sex med en tjej när jag var liten, och hade värsta äckelkänslorna och skuldkänslorna efteråt, men ändå hände det flera gånger. En äldre kusin utförde också sexuella övergrepp på mig när jag var yngre, kan det ha något med saken att göra? Jag blir så förvirrad, och känner mig som en så hemsk och falsk person mot killarna jag träffar 🙁


   
Citera

Första gången jag hade sex med en tjej fick jag världens äckelkänslor efteråt. Men det gick över.
Försök av närma dig lite i taget?


   
SvaraCitera

Det beror inte på att du inte tycker tillräckligt bra om dig själv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Det beror inte på att du inte tycker tillräckligt bra om dig själv?

Hm, det har jag inte tänkt på. Jag har väldigt dåligt självförtroende och Social Fobi och har alltid tyckt att jag var ful. Men nu när jag började gymnasiet har jag upptäckt att jag visst ser bra ut, när jag insåg hur mycket uppmärksamhet jag fick av killarna. Men jag har fortfarande väldigt dåligt självförtroende :\ kan det verkligen bero på det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jajjja:

Hade sex med en tjej när jag var liten

Definiera sex.


   
SvaraCitera

jajjja:

Jag har väldigt dåligt självförtroende och Social Fobi och har alltid tyckt att jag var ful.

jajjja:

kan det verkligen bero på det?

Jag är precis likadan, och skulle då aldrig kunna tillåta att någon annan människa blir intresserad av mig eftersom jag inte skulle kunna förstå hur denne skulle kunna fatta tycke för en sådan ful och misslyckad människa som mig.

Jag skulle chansa på att det är det som är problemet i alla fall


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Robbin:

Definiera sex.

Jaa, asså jag vet inte om man kan kalla det för sex egentligen, men typ oralsex, fingrar, vi gned oss mot varandra tills vi fick orgasm och så, hon var/är några år äldre än mig och typ visade mig allt detta. Hade aldrig onanerat eller fått orgasm innan detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Jag är precis likadan, och skulle då aldrig kunna tillåta att någon annan människa blir intresserad av mig eftersom jag inte skulle kunna förstå hur denne skulle kunna fatta tycke för en sådan ful och misslyckad människa som mig.

Jaa, innan jag lärde känna honom, ville jag inte att han skulle lära känna mig, för jag ville inte att han skulle få reda på vilken tråkig människa jag är. Men nu när han har lärt känna mig och är helt förälskad, borde jag ju inte känna så här, eller? :s ooh, jag blir så förvirrad alltså.


   
SvaraCitera

jajjja:

Men nu när han har lärt känna mig och är helt förälskad, borde jag ju inte känna så här, eller? :s ooh, jag blir så förvirrad alltså.

Jag tror att du behöver lära dig att tycka om dig själv innan du kan låta någon annan göra det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Jag tror att du behöver lära dig att tycka om dig själv innan du kan låta någon annan göra det

Det lät smart och det kan nog ligga lite sanning i det. Tack så mycket för att du var seriös och gav mig lite klarhet i detta 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jajjja:

Jaa, asså jag vet inte om man kan kalla det för sex egentligen, men typ oralsex, fingrar, vi gned oss mot varandra tills vi fick orgasm och så, hon var/är några år äldre än mig och typ visade mig allt detta. Hade aldrig onanerat eller fått orgasm innan detta.

Hur gammal var du då?


   
SvaraCitera

Jag tycker det låter som asexualitet, asexualitet definieras som en brist på intresse av sex, men kan också orsaka äckel eller en direkt ovilja att ha sex. Asexuella kan annars vara kära, vilja ha förhållanden och dylikt, det enda det handlar om är sexlusten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Robbin:

Hur gammal var du då?

Tror jag var typ 9-10, och hon var väl 14.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Naiv:

Jag tycker det låter som asexualitet

nej men gud vad hemskt ;\ Men jag gillar ju att onanera och så, är jag ändå asexuell då? ;o


   
SvaraCitera

jajjja:

nej men gud vad hemskt ;\ Men jag gillar ju att onanera och så, är jag ändå asexuell då? ;o

Det beror på, och det behöver inte vara hemskt, sedan behöver det ju inte vara något som håller i sig, det kan ändras med tiden helt enkelt.

Ja, du kan ändå vara asexuell då, brukar du fantisera något när du onanerar dock?


   
SvaraCitera