Aviseringar
Rensa alla

Äcklad av gamla människor.


Ämnesstartare

Okej, jag säker säkert inte den enda men.

Jag har verkligen otroliga problem med att vistas i närheten av äldre människor, pensionärer, gamlingar, whatever.

Det händer att jag spenderar tid hos mina föräldrar samtidigt som min morfar är här och sover över, då delar vi badrum med varandra, jag måste ta in tandborsten på mitt rum för att jag är rädd att han ska virra till det och råka använda min tandborste, glömmer jag att ta in den måste jag byta tandborste.

Nyss skulle vi äta middag, jag, mina föräldrar + morfar, mamma hade gjort afrikansk kikärtsgryta och sade något i stil med "Det är curry i den" till morfar. Varpå jag börjar tänka på att gamlingar har känsliga magar och hur det skulle vara när han gick på toaletten om det var så att han blev dålig i magen, jag fick bilden av min morfar på toaletten kass i magen i mitt huvud och hela måltiden blev... aningen påfrestande.

Blir också sjukt äcklad av gamla människor på offentliga platser, typ bussar och arg på tanter, tanter som ser ut på ett speciellt sätt, lite rädda och små och förvirrade, något med det gör att jag blir jätteirriterad i hela kroppen.

Gamla människor är rynkiga, har kanske dålig hygien, dom är lösa i magen eller föröstoppade, dom äter slafsigt, andas högljutt och är allmänt motbjudande.

Det vore trevligt om någon upplever samma sak så att jag inte behöver vara rädd för att jag någon dag ska slå ihjäl en tant på stan.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Du har begått mord på din kära morfar, va?


   
SvaraCitera

Usch. Haha, I'm speechless.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

barn är minst äckliga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahah [sad]

Läs The Tell-tale Heart av Edgar Allan Poe ^^ 😀


   
SvaraCitera

jag har samma problem fast när det gäller feta. Och jag vet inte hur jag ska kunna sluta tänka på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ni är ju inte bättre än nazisterna. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Gamla människor är rynkiga, har kanske dålig hygien, dom är lösa i magen eller föröstoppade, dom äter slafsigt, andas högljutt och är allmänt motbjudande.

Låter som mig juh.


   
SvaraCitera

hahahah blev lite gald av tråden [bigcheers]

Klorofyl:

Det vore trevligt om någon upplever samma sak så att jag inte behöver vara rädd för att jag någon dag ska slå ihjäl en tant på stan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hatar, avskyr och föraktar min Mormor. [mad] Hatar sådana sura, äckliga, dementa och elaka kärringar. Fyfan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä, jag tycker om dem, dock på avstånd OCH om de lagar mat.
Fast... kanske inte så kempegr8 om de är förvirrade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är med viss sannolikhet biologiskt. Det är så uppenbart att gamla människor är svaga punkter i en flock. Förbannad vare sjukvården.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håll dig undan dem då.

Jag stör mig dock på gamla människor som skyller på krämpor och hur ont i bena de har.

Man sitter ibland på bussen när någon pensionär reser sig upp (halvvägs till hållplatsen) utan att hålla i sig. Det visar liksom upp sig när bussen går i 70 km/h...

..."Nä minsann, jag skall allt visa att jag har bra balans med!" Tänker de typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ni kommer bli likadana om ni inte tar självmord innan.


   
SvaraCitera
smisk

mopsen:

.

haha måste du ha min bild? [blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush]


   
SvaraCitera