Aviseringar
Rensa alla

Äcklad av gamla människor.


Ämnesstartare

Ilikepieee:

Ni kommer bli likande om ni inte tar självmord innan.

PRECIS
Hör du det, Hampus?!

smisk:

haha måste du ha min bild?

ey, det är en stolthet. [blush]


   
SvaraCitera
smisk

mopsen:

ey, det är en stolthet. [blush]

mm det är det... [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

mm det är det...

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<<3<33<<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har inga problem med gamla förrän de börjar dregla och/eller blir dementa.


   
SvaraCitera

Klorofyl:

.

Känner precis som du[y]


   
SvaraCitera

Klorofyl:

lite rädda och små och förvirrade, något med det gör att jag blir jätteirriterad i hela kroppen.

jag fattar precis vad du menar! jag blir nästan lite förbannad på dem för att de promt måste passa in i denna mall och att de inte bara hostar upp sig.

Klorofyl:

Gamla människor är rynkiga, har kanske dålig hygien, dom är lösa i magen eller föröstoppade, dom äter slafsigt, andas högljutt och är allmänt motbjudande.

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker det är jätteäckligt att gå på samma toalett som en gammling har varit på under samma dag [sad]


   
SvaraCitera

jag håller fan med. De flesta gammla människorna äcklar mig på något vis. Kanske för att jag inte känner nån gammal men, a jag vet inte men fattar vad du menar.


   
SvaraCitera

Haha, det där var faktiskt underhållande att läsa [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har inget emot gamla, jag tycker om mina morföräldrar otroligt mycket. Men de är inte dementa och de är väldigt friska. Morfar är 84 och han är ute och går, snickrar, grejar i sin trädgård. Han är aktiv som en tidigt 70åring.

Men jag har en släkting som är gammal och dement, hon kan inte klä på sig eller gå på toaletten själv. Jag skulle inte vilja leva i den situationen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag uppskattar inte heller åldringarna. Jag förstår inte varför så många bara måste mutera till samma stadium.

Det brukar vara tantmöten utanför min icabutik ibland, så är det en hög på 10 valfria surfittor som sitter uppradade brevid varanndra längs hela kassakorridoren, med en varsin släpkärra. Sen sitter de där och analyserar alla som går förbi, och gnäller. Jag hatar när man står bakom någon surfitta och ser hur hon bara sveper med blicken över en, och efteråt ansluter hon sig till resten av gänget och berättar hur hemsk jag var som inte la "Nästa kund"-skylten efter hennes mjölkpacket. [mad] Hemska människor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Jag har verkligen otroliga problem med att vistas i närheten av äldre människor, pensionärer, gamlingar, whatever.

jag också.

När jag var hos frisören så skulle en tant klippa sig så sa frisören :- jadu ska vi tvätta håret innan vi klipper? då svarade tanten:- nej det behövs inte gjorde det för 3 dagar sedan[wink]

jag bara, WTF[confused]


   
SvaraCitera

Jag gillar inte heller gamla människor.
Förvirrade, trångsynta, irriterande, mesiga, i vägen, långsamma..

Allmänt motbjudande, många kan ju inte ens äta utan att ha munnen öppne 95% av tiden. Man vill ju förfan gå fram och häfta igen käften på dom. RAH!

Men sen har vi gamla intellektuella, propert klädda gentlemen med skägg som har en liten bokshop med jazzmusik i. Då är allting förlåtet! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera