Aviseringar
Rensa alla

Äcklad av killar


Ämnesstartare

Vafan, nu händer exakt samma sak igen. Jag har träffat en helt perfekt kille, han har verkligen inget fel med sig själv. Han är helt förälskad i mig, men jag är inte alls lite kär 🙁 jag VILL bli kär i honom, men det går inte. Blir bara äcklad. Blir alltid äcklad av varenda kille som börjar gilla mig. Vad är det för fel på mig? [cry]


   
Citera

Att gilla killar kanske inte är din läggning.


   
SvaraCitera

Känner även vanligtvis fruktansvärt obehag och förakt när människor försöker närma sig mig. Vet ej vad det beror på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag säger som den första skribenten


   
SvaraCitera

du är galen [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sjukt jobbigt. Känns som att om jag dissar denna killen, så kommer jag aldrig mer träffa någon som är lika perfekt som honom och som gillar mig lika mycket 🙁 Men klarar inte av dem här äckel-känslorna, blir så kall mot honom, och han har börjat märka det 🙁

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

SorryBartDude:

du är galen [zzz]

haha tack 🙁

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

stereo total:

Att gilla killar kanske inte är din läggning.

alltså, jag vet inte. Kan inte tänka mig vara tillsammans med en tjej :S


   
SvaraCitera

jajjja:

alltså, jag vet inte. Kan inte tänka mig vara tillsammans med en tjej :S

Ögon i en plåthink:

Känner även vanligtvis fruktansvärt obehag och förakt när människor försöker närma sig mig. Vet ej vad det beror på.

Asexuell?


   
SvaraCitera

jajjja:

Men klarar inte av dem här äckel-känslorna, blir så kall mot honom, och han har börjat märka det 🙁

men asså hur äcklas du av honom? när du ser honom eller när du rör honom?


   
SvaraCitera

stereo total:

Asexuell?

Haha, nej. Är så sexuell att det tenderar störa min koncentration ibland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

jajjja: alltså, jag vet inte. Kan inte tänka mig vara tillsammans med en tjej :S
Ögon i en plåthink: Känner även vanligtvis fruktansvärt obehag och förakt när människor försöker närma sig mig. Vet ej vad det beror på.
Asexuell?

Men jag blir ju helt sjukt kåt av honom, när vi typ ligger och myser och sånt, men jag har ändå samtidigt äckelkänslor. Men annars är jag bara sjukt äcklad av honom :S asså shit, jag vet inte, jag är helt skum, kommer vara singel hela livet alltså.


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Haha, nej. Är så sexuell att det tenderar störa min koncentration ibland.

Men, det var ju inte dig jag frågade?

I övrigt förstår jag att det kan vara jobbigt. Det tycker iaf jag.


   
SvaraCitera

stereo total:

Men, det var ju inte dig jag frågade?

I övrigt förstår jag att det kan vara jobbigt. Det tycker iaf jag.

Varför citerade du mig, då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SorryBartDude:

men asså hur äcklas du av honom? när du ser honom eller när du rör honom?

Hm, alltså när han visar att han gillar mig på något vis. Ger mig komplimanger, ringer mig, smsar mig, vill träffa mig, när han rör mig kan jag också bli äcklad, men ändå samtidigt kåt :S


   
SvaraCitera

jajjja:

Men jag blir ju helt sjukt kåt av honom, när vi typ ligger och myser och sånt, men jag har ändå samtidigt äckelkänslor. Men annars är jag bara sjukt äcklad av honom :S asså shit, jag vet inte, jag är helt skum, kommer vara singel hela livet alltså.

Ögon i en plåthink:

Känner även vanligtvis fruktansvärt obehag och förakt när människor försöker närma sig mig.

Alltså har du inga problem med fysisk beröring?

Då kanske du är..Aemotionell. (Vet inte om det ordet finns egentligen, men det borde det, förklarar bra [zzz])


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Varför citerade du mig, då?

Oj. Trodde att det var trådskaparen jag citaerade. Blir förvirrade nu. 🙁


   
SvaraCitera