Aviseringar
Rensa alla

Äcklad av porr


Nej


   
SvaraCitera

HighParadise:

Nej

Blir mest äcklad av din bild.


   
SvaraCitera

metoden:

Blir mest äcklad av din bild.

Ja lite det som är poängen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brukar ofta vara fula killar i porr [n]


   
SvaraCitera

Pappbox:

Finns väl ytterst få tjejer som gillar porr skulle jag tro

Nu tror jag du överdriver. Men det är kanske lätt för tjejer och killar att bli osäkra av porrens standard, och eftersom att tjejer i större grad är tillåtna att prata om sin osäkerhet i allmänhet så hörs det mer från oss (och att det ofta är större krav på tjejernas kroppar i porrfilm, medan killarnas krav är mer speciferade på ett område).

Jag har inget emot porr som sådant, men det är inte jättemånga filmklipp som jag själv tänder på. Om det förekommer saker som jag inte skulle vilja göra, eller överdrivna stönanden eller fula personer så är det avtändande.


   
SvaraCitera

Leverpastejmedgurka:

Nu tror jag du överdriver.

jag menar att de tjejer som finner porr tilldragande och bra är nog ytterst få, däremot är de som är neutralt inställda till det många fler än de som är negativt inställda


   
SvaraCitera

Pappbox:

Finns väl ytterst få tjejer som gillar porr skulle jag tro

Kvinnoförnedrande trams. Kvinnor har lika hög sexualitet som män, men pga. människor som dig så får de inte visa det.


   
SvaraCitera

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet inte riktig, posta lite(mycket) så kan jag avgöra sen[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äh, jäkla moraltrams.
Väljer någon att dela med sig av sitt sexliv, vart ligger problemet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zzzop:

Är jag den enda som blir sjukt äcklad av porr och alla dessa amatörtjejer som "viker ut sig" på nätet?

ja du är nog de eller i och för sig så är jag känd för att själv vara väldigt snuskig av mig


   
SvaraCitera

zzzop:

Är jag den enda som blir sjukt äcklad av porr och alla dessa amatörtjejer som "viker ut sig" på nätet?

nej.

Pappbox:

Finns väl ytterst få tjejer som gillar porr skulle jag tro

tror det är en myt [rolleyes] är nog fler än vad man kan tro.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

die_pianistin_:

tror det är en myt är nog fler än vad man kan tro.

japp jag älskar allt va snusk handlar om


   
SvaraCitera

k1337oris:

Kvinnoförnedrande trams. Kvinnor har lika hög sexualitet som män, men pga. människor som dig så får de inte visa det.

xD
Jag hindrar dem inte från att visa den, tvärtom uppmuntrar jag det men det är som att jaga elefant med slangbella...det funkar bara inte

die_pianistin_:

tror det är en myt [rolleyes] är nog fler än vad man kan tro.

Doubt it


   
SvaraCitera