Aviseringar
Rensa alla

Äcklig jävla fittkatt som kan dra åt helvete!!!


Ämnesstartare

Angelize:

Jag vill inte ge bort ett liv med en annons i en tidning och till ett katthem? Nej tack - det är bara djurplågeri. Då behåller jag honom hellre.
Jag ska nog gå till veterinären istället och undersöka om han har någon slags sjukdom i huvudet. För han är inte normal.

Varför anser du det vara djurplågeri med ett katthem? De kan ju se till att den får ett bra hem. Du säger ju själv att den skulle trivas bättre på landet. Jag tycker inte den verkar onormal, utan den beter sig bara som vilken vild katt som helst. Antar att det är en unge?


   
SvaraCitera

Vissa katter trivs inte att enbart med vara innekatt (framförallt s.k bondkatter) och då kan de bli lite tokiga och hyperaktiva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile] Hahaha fyfan vad jobbigt... Men vad fan, skåpluckor då, you not has them?

Du får väl softa tills katten blir äldre o bara sover o äter o bajar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

katter [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maj Lis Lööw:

bajsat i kattlådan mitt i natten så att man har fått öppna fönster och dörrar för att vädra ut lukten samt gå ut och slänga bort bajset, men jag gnäller inte för det. Det är bara att bita ihop.

ok


   
SvaraCitera

Varför inte ge katten mer att göra... kan kanske gör saker och ting i ren hämnd bara för att du ska ge honom uppmärksamhet. Att favorisera en katt i en annan katts närvaro är det värsta du kan göra, leder bara till avundsjuka och vem blir drabbad, jo du, eftersom han ger igen på dig....


   
SvaraCitera

Angelize:

fittkatten

Varför ens ha djur om man inte tål deras sätt ?

Vi har 4 katter hemma som till och med springer på väggarna.

Sen om dom förstör nåt / spyr eller bajsar någonstans är det bara att städa upp. Det är ju för fan vi som valt att skaffa dom , samma gäller dig.

Sen är dom 4 små liven det bästa jag har [cheers] så underbart sköna allihop [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Katter är överskattade [sad]


   
SvaraCitera

Hahaha stackars katt! [bigsmile]

Den är välkommen in i mitt hem tycker jag, min familj kan gott få lida lite. [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHAHA oki


   
SvaraCitera
blum
 blum

Creator:

Vi har 4 katter hemma som till och med springer på väggarna.

låter som att de behöver få komma ut och röra på sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

ok

Nödvändig citering. Jag skrev inte till dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maj Lis Lööw:

Nödvändig citering. Jag skrev inte till dig.

nödvändig du sj är då


   
SvaraCitera

Hoppas du bara är såhär tjurig när du är trött.. annars förtjänar ni varann.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

nödvändig du sj är då

Jag tillför åtminstone tråden något.


   
SvaraCitera