Aviseringar
Rensa alla

Äcklig kropp


Ämnesstartare

Hej, jag är en 17årig tjej som väger 48kg och är 158cm lång. Jag har varit deprimerad under en längre tid och därför slutat träna och klarar knappt av att se mig i spegeln, detta har också gått utöver min pojkvän och vårt förhållande. Jag vill inte ha sex för jag känner mig äcklig och jag kan inte hitta något sätt att börja träna igen.
Några bra tips? Och helt ärligt, är jag tjock?

AmIFat.jpg


   
Citera

Nej.


   
SvaraCitera

Inte tjock.
Inte äcklig.
Det sitter i huvudet.
Hoppas du kommer över det.
Ingen förtjänar att känna sig äcklig.


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Hoppas du kommer över det.
Ingen förtjänar att känna sig äcklig.

+vrf kan du ej träna?
ok, det är svårt att motivera sig om man är deprimerad, men det är bra att träna då man lider av det


   
SvaraCitera

köttjörgen:

är jag tjock?

Du är inte i närheten av att vara tjock. [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

+vrf kan du ej träna?
ok, det är svårt att motivera sig om man är deprimerad, men det är bra att träna då man lider av det

Det är just det, att motivera sig. men jag har börjat med att gå ut och gå. men det stör mig, för ett år sedan var jag väldigt vältränad, det känns så jobbigt att börja om från början.


   
SvaraCitera

köttjörgen:

Det är just det, att motivera sig. men jag har börjat med att gå ut och gå. men det stör mig, för ett år sedan var jag väldigt vältränad, det känns så jobbigt att börja om från början.

ah, vet vad du menar, men om det är någon tröst så sägs det vara lättare att komma tillbaks till en nivå man tidigare haft än att träna upp sig från början. huruvida det är sant eller inte har jag ingen aning om, men det låter tröstande, så jag väljer att tro på det...


   
SvaraCitera

Åh stackars lilla du [sad] sök någon form utav hjälp innan det går ännu längre. Du ser mager ut.


   
SvaraCitera

din mage putar ut FETT MYCKETTTTTTTTTTTTTTT


   
SvaraCitera

köttjörgen:

Och helt ärligt, är jag tjock?

du är inte tjock på nåt sätt. du är jättefin [smile]


   
SvaraCitera

Macktorsken:

din mage putar ut FETT MYCKETTTTTTTTTTTTTTT

Knappast.(även om du var ironisk)


   
SvaraCitera

ObladiOblAda:

Knappast.(även om du var ironisk)

Är du tjock?


   
SvaraCitera

Pluppe:

Du är inte i närheten av att vara tjock. [tired]

This.

Du ser inte fet/tjock utan normal ut; tror inte alls att ett par extra kilo skulle skada.
Du ser absolut inte äcklig ut.


   
SvaraCitera

har aldrig förstått mig på folk som känner på det sättet och sedan lägger upp halvnakna bilder på sig själv, känns lite motsägelsefullt bara :SSSS

menmen, försök komma på varför du är deprimerad och vad som är roten till problemet, och gör något åt det, lr nåt. depressioner uppstår ytterst sällan bara ur tomma intet sådär.

och: håll dig borta från psykvården. de består bara av typ sura tanter som är tards, gör inget bättre eller så iaf. försök ta tag i dina problem på egen hand ist, funkar nog bättre : ' ) ett tips bara.


   
SvaraCitera

NEJ! För smal!


   
SvaraCitera