Aviseringar
Rensa alla

Äckligt och Slicka


Ämnesstartare

Hej, ja tänkte bara höra för er som har sugit snopp eller fitta, (sa förmodligen fel i något där) men hur kan ni tycka det är ens "gott"?. Ja skulle spy eller något ><', det måste jusmaka rå farfar [tard]


   
Citera
Ämnesstartare

inte gott, skönt[smile]


   
SvaraCitera

Nej då[crazy]


   
SvaraCitera
blum
 blum

Äckligt att slicka, heter det 🙁

Och nej, snopp smakar inte rå farfar, det smakar faktiskt inte så mycket alls 🙂 det är mysigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*får rysningar* haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kubanen:

Hej, ja tänkte bara höra för er som har sugit snopp eller fitta, (sa förmodligen fel i något där) men hur kan ni tycka det är ens "gott"?. Ja skulle spy eller något ><', det måste jusmaka rå farfar

har du smakat rå farfar? [tard]


   
SvaraCitera

Aldrig testat tack och lov.


   
SvaraCitera

du har kanske varit nere på nån som inte varit så ren...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha asså, xD, ett exempel, ja menade att det kan ju inte direkt vara jätte gott [chocked]


   
SvaraCitera
talrik

åh gud... när du kommit in i tonåren kommer du börja intressera dig för det motsatta könet (eller i vissa fall samma kön) då komemr du också inse att du vill pilla på dem.

lycka till med puberteten[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

personen du... slickade/sög av var nog inte så ren, som sagt så smakar det inte så mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kubanen:

men hur kan ni tycka det är ens "gott"?

det har jag med tänkt på! könet är ju instängt större delen av dagen. tvättas lite då och då, blir inkletad i utlösning och orgasm några gånger om dagen. naaaae! jag kan inte tänka att det är så gott faktiskt [confused]


   
SvaraCitera

det är fan gott ibland, speciellt tjejer.


   
SvaraCitera

Tycker det är behagligt att slicka. Min flickvän är dock lite buskis av sig, så det blir skavsår.


   
SvaraCitera

Nabla:

Tycker det är behagligt att slicka. Min flickvän är dock lite buskis av sig, så det blir skavsår.

gratis tandtråd


   
SvaraCitera