Aviseringar
Rensa alla

Äkta eller fejk?


Ämnesstartare

kebu12:

tycker inte han att du är sexig?

jo han säger det och jag tror på han. Men han hade ju kunnat vara nöjdare tänker jag. Han är nöjd och han tycker om dom men han hade ju kunnat älska dom. Liksom jag tror knappast han går igång på mina bröst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Artie:

det e väl inte så snyggt när dom viker sig uppåt så där

joooo [rolleyes]


   
SvaraCitera

babyfy:

Liksom jag tror knappast han går igång på mina bröst

alla killar är ej stora fan av bröst. en del gillar exempelvis rumpor mer. just sayin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

babyfy:

jo han säger det och jag tror på han. Men han hade ju kunnat vara nöjdare tänker jag. Han är nöjd och han tycker om dom men han hade ju kunnat älska dom.

har du frågat honom om han tycker brösten på bilden du lade upp här är finare än dina?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

ar du frågat honom om han tycker brösten på bilden du lade upp här är finare än dina?

man vet ju inte om han säger nej bara för att han vet vilket svar jag vill ha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amen kolla denna tabellen, den tar upp vilka bröst som är normala. Jag har ju knappast de första.[sad] Så då är inte mina bröst normala alltså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oj glömde skicka bilden xD

breast-lift-diagram-ptosis1.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alla tjejer är så bröstfixerade :C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

alla tjejer är så bröstfixerade :C

jomen jag anser att mina bröst ör mig kvinnlig, inte just nu med tanke på hur de ser ut, men ett par riktigt välsvarvade bröst är sååå kvinnligt tycker jag [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Protip: försök att inte jämföra dig med andra, allt blir så mycket roligare då [wink]. Det är dessutom dumt att säga att något, när det gäller utseendet på kroppen, är normalt eftersom att alla ser olika ut. Säger din kille att du är sexig så tycker han det. Häng inte upp dig på om han skulle tycka att du var sexigare om du såg ut på ett annat sätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

babyfy:

jo han säger det och jag tror på han. Men han hade ju kunnat vara nöjdare tänker jag. Han är nöjd och han tycker om dom men han hade ju kunnat älska dom. Liksom jag tror knappast han går igång på mina bröst

Låt honom bestämma vad han tycker, han gör det nog mycket bättre än vad du gör det åt honom[smile]

Om du är missnöjd över brösten pga något annat än att du inte känner att din pojkvän tycker om dom så mycket som du skulle vilja, då är det en annan sak. Men om det bara är vad han tycker, då borde du låta honom tycka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

alla killar är ej stora fan av bröst. en del gillar exempelvis rumpor mer. just sayin

Det stämmer. [wink]


   
SvaraCitera

Tamburinmannen:

Det stämmer. [wink]

[bigsmile]

Dold text: började tänka på honom först efter jag postat [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

alla killar är ej stora fan av bröst. en del gillar exempelvis rumpor mer.

det tror jag är en myt, ett riktigt fat ass som dallrar med sina celluliter är väl knappast fräscht?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

babyfy:

Blivande_japan: alla killar är ej stora fan av bröst. en del gillar exempelvis rumpor mer.

för den delen vill jag inte ha större utan jag vill bara ha finare form


   
SvaraCitera