Aviseringar
Rensa alla

Äkta eller sillisar?


Ämnesstartare

Svampuss:

Språket utvecklas hela tiden. Tex kallas penisen för: kuken, dasen och snoppen. Inget konstigt med - tycker de flesta idag.

Skillnaden är ju att jag inte kalla det för kukisar, dasisar och snoppisar. Låter ju urfånigt, förstår inte varför folk vill kalla sina kroppsdelar för något fånigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Skillnaden är ju att jag inte kalla det för kukisar, dasisar och snoppisar. Låter ju urfånigt, förstår inte varför folk vill kalla sina kroppsdelar för något fånigt.

Om man ska kunna applicera det på silikonbröst så lär det väl bli silikonbröstisar eller möjligtvis silikonisar och knappast sillisar.

Sillisar är ett utmärkt ord istället för silikonbröst.

Förövrigt borde du som moderator inte gå så in i helvetet OT med ett slanguttryck.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svampuss:

Sillisar är ett utmärkt ord istället för silikonbröst.

Ja, speciellt när man direkt tänker på:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar inte sillisar [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Ja, speciellt när man direkt tänker på:

Om du gör det när "sillisar" nämns i det sammanhang som det skrevs i det delforum som det skrevs så är det endast ytterligare ett bevis på din ofantliga dumhet.


   
SvaraCitera
Hando

Svampuss:

sillisar

[rolleyes]


   
SvaraCitera

Fail imagehost.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

Fail imagehost.

Klicka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svampuss:

Om du gör det när "sillisar" nämns i det sammanhang som det skrevs i det delforum som det skrevs så är det endast ytterligare ett bevis på din ofantliga dumhet.

Nä, vissa kanske gillar att blanda in sill i sitt sexliv, vad vet jag. [zzz]
Finns värre ting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Nä, vissa kanske gillar att blanda in sill i sitt sexliv, vad vet jag. [zzz]

Som sagt: ofantlig dumhet krävs för att dra den associationen i det här sammanhanget.

Jag förväntar mig inte att du ska förstå det, dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svampuss:

Som sagt: ofantlig dumhet krävs för att dra den associationen i det här sammanhanget.

Eller bara en bra förmåga att koppla ord till olika ting, oavsett sammanhang. Beroende på hur man ser på det. [zzz]

Svampuss:

Jag förväntar mig inte att du ska förstå det, dock.

Naaw då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ad_Hoc:

-bild-

jag föredrar sillisar.


   
SvaraCitera

Är det här ett skämt? Gurkmeja? Eh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äkta. inget är värre än falska människor


   
SvaraCitera

Haha 😀 Hon på första bilden hade jag på min msn för ett drygt år sedan! xD Och det är inte ens silikon... [rolleyes]


   
SvaraCitera