Aviseringar
Rensa alla

Äkta vänner?


Ämnesstartare

Jag har tröttnat på mina vänner.
Jag vill ha en riktig vän att kunna lita på, någon som jag både kan snacka allvar och ha kul med. Som tillexempel fica med inne i stan, någon gång gå på fest. Liskom en äkta kompis.

Hur hittar man såna? Dold text: variabel was here


   
Citera
Ämnesstartare

vet ej, men det är nog omöjligt, jag har iaf inte lyckats under mina år av aktiva försök


   
SvaraCitera

jag har :DD massor med.
Men det kanske finns några som snackar skit bakom min rygg men verkar inte så (L)


   
SvaraCitera

Äkta vänner 😮 själv drar man ju bara med ett helrör till nån park till alkisarna o hänger me dom, så jäla sköna typer de e. Slipper man alla problem me äkta vänskap alla e ju endå så jäla pantade


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yeeep:

Jag vill ha en riktig vän att kunna lita på, någon som jag både kan snacka allvar och ha kul med. Som tillexempel fica med inne i stan, någon gång gå på fest. Liskom en äkta kompis.

Har du inte sånna nu? Då är det tyvärr inte dina vänner.

Hm, försök bara vara dig själv när du träffar nya personer då kommer du träffa liksinnade personer som du.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså man får väl försöka hitta en person


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker det verkar vara svårt att hitta någon person som passar in bra beskrivningen. har själv försökt hitta någon sådan människa men det verkar helt omöjligt att hitta någon sådan.


   
SvaraCitera

jag har liknande problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känner samma [crazy]


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Våga satsa på de vänner ni har nu. Riktigt tight vänskap uppstår inte "bara sådär". Den kräver arbete, uppoffring.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Följ med mig så blir det massa humor! Jag skrattar åt allt och alla ibland och kan bli rätt galen XD


   
SvaraCitera

Känner samma sak. Har ju kompisar men har varit kompis med dom i exakt 10 år nu och vi har glidit ifrån varandra, Litar på dom men dom tar mig för givet, på sättet dom behandlar mig..

Vänner kommer med åren, Nog inget man kan söka efter (enligt mig)


   
SvaraCitera

vill oxå ha nya äkta vänner... nån i växjö trakten?[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför snackar alla skit om varandra? nu ska jag inte spela helgon jag har väll med gjort det någon gång, men jag gillar inte å göra det menar jag vinner ju inget på det. men endåså gör man ju det fattar inte varför [confused]


   
SvaraCitera
Gifted

yeeep:

Jag vill ha en riktig vän att kunna lita på, någon som jag både kan snacka allvar och ha kul med.

och vad ar fel pa de du har? Jag antar att du ar tjej, killar har 'buddies' for livet.


   
SvaraCitera