Aviseringar
Rensa alla

Äldre män


oooops
Ämnesstartare

Hej - vet inte helt om detta är rätt forum men tänkte testa. Jag har precis gått ut gymnasiet - jag är singel och ska börja uni efter sommaren. Jag vill gärna flytta hemifrån men det kommer bli supertajt med ekonomin i sånna fall. En tjejkompis snackade om att man kan bli en sån sugarbabe på en hemsida och få presenter och pengar för att bara dejta äldre snubbar. 
Är det något smart att göra för att få lite klirr i kassan? Vet ni någon med erfarenheter? 


   
Citera

oooops:  sugarbabe

Menar du kuksugare? Tror nog inte att det är en sådär jättebra idé Tumme ned Finns många skumma snuskgubbar/snuskkvinnor där ute....


   
SvaraCitera

adaq kan va din sugardaddy, mycket socker från den pöjken 


   
SvaraCitera

adaq:

Menar du kuksugare? Tror nog inte att det är en sådär jättebra idé Tumme ned Finns många skumma snuskgubbar/snuskkvinnor där ute....


Reeeetooo:
adaq kan va din sugardaddy, mycket socker från den pöjken 

xD


   
SvaraCitera

Reeeetooo:
adaq kan va din sugardaddy, mycket socker från den pöjken 

Hahahahahaha Mycket gladTumme upp


   
SvaraCitera

adaq: Menar du kuksugare?

Mycket glad


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

*flinar åt feminism*

idealen slängs väl alltid överbord så fort feministen vill ha något konkret :p

men nu är jag en hatare?! för att jag inte tycker att det enbart är mannens fel att vi har ett "Patriarkat"


   
SvaraCitera

Nej det är det inte du kan råka ut väldigt illa! TÄNK inte ens den taken!


   
SvaraCitera

Tanken*


   
SvaraCitera

Dummaste idén nånsin , om du vill bli kidnappad och dö så gå for it . 
Finns andra sätt att få pengar , skaffa ett jobb . 


   
SvaraCitera

Wow, fördomarna här är ju otroliga, ni tror inte det finns folk som betalar för att skämma bort tjejer? Som inte är seriemördare alltså? Skeptisk Jösses, bekanta er med verkligheten pls


   
SvaraCitera

Mitt råd: Du kommer visserligen leva gott, men du har ingen pensionsgrundande inkomst. Vettifan hur det kommer bli med pensionen i det här landet i framtiden men, har du tur så fallerar ju pensionssystemet och då har du sluppit slita häcken av dig för ingenting Tumme upp 


   
SvaraCitera

Var beredd för worst case scenario genom att alltid ha en plan för flykt eller självförsvar så borde det vara lugnt och lättförtjänta pengar.


   
SvaraCitera