Aviseringar
Rensa alla

Äldre tjej, yngre kille..


Ämnesstartare

Har nu för första gången i mitt liv gett mig på lammkött. Mycket blandade reaktioner från omgivningen.
Det var inte meningen att det skulle bli annat än sex men känner att det här kan bli lite farligt! [surprised]

Vad tycker ni?

(Jag 22, han 18)


   
Citera
Ämnesetiketter

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oooh 4 år. farligt.


   
SvaraCitera

Två personer jag har känt har varit tillsammans med yngre. Så länge du visat att du står för att du gillar honom är det bara att skita i vad alla andra tycker. Han är väl lika bra på sex ändå.


   
SvaraCitera

kör hårt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ire_:

oooh 4 år. farligt.

Nej, det är det inte. Men det hade varit lättare om jag var 25 och han 21. Nu går han i gymnasiet och bor hos sina föräldrar..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Så länge du visat att du står för att du gillar honom är det bara att skita i vad alla andra tycker.

Jo det är klart.. Men som sagt, det var inte meningen att det skulle bli såhär. Jag har ett syskon som är lika gammal! Känns inte helt okej.


   
SvaraCitera

Självklart:

Vad tycker ni?

Hade han varit yngre så hade det varit tveksamt, men när han är 18 så ser jag inga som helst problem 🙂


   
SvaraCitera

Äääh, fcuk it. Varför bry sig om vad andra tycker?
Så jävla stört att det "ska" vara på det sättet, att killen ska vara äldre än tjejen.


   
SvaraCitera

det är ingen stor skillnad så länge ni båda är mogna! [y]


   
SvaraCitera

Självklart:

Jo det är klart.. Men som sagt, det var inte meningen att det skulle bli såhär. Jag har ett syskon som är lika gammal! Känns inte helt okej.

Men om en kille hade haft en syster i samma ålder så hade han nog inte tänkt på det så? Du kan ju ha en ädre bror som skulle vara lika gammal som din pojkvän. Det hade inte känt konstigt då.


   
SvaraCitera

Jag tycker inte det är någon big deal, vet några som hare så. Orka bry sig om vem som är äldst [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser inget konstigt med det. Är bara massa jävla tjat om att killen ska vara äldre. I vissa fall spelar det som helst ingen roll. Och om du var kille och han tjej: skulle du seriöst bry dig om hon gick på gymnasiet? Nej, skulle inte tro det.


   
SvaraCitera

[crazy]


   
SvaraCitera

när jag av 14 var jag ihop med en tjej som va 18. det var kul [bigsmile]


   
SvaraCitera