Aviseringar
Rensa alla

Älgjakt (mm)


Ämnesstartare

Rätt eller fel att ladda upp bilder/selfies på tex Facebook med djur man nyss dödat? 

(Gäller såklart inte endast just älg)

(Ja betyder rätt, nej betyder fel. Var för snabb vid tangenterna Galen)


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Måste rösta ja eftersom jag äter kött ibland. Inte älgkött men kött i allmänhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä, djuren kan ta illa vid sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att använda facebook eller att ta "selfies" är alltid fel.


   
SvaraCitera

Har inget emot jakt, däremot hatar jag selfies. Vad ska jag rösta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag jagar ofta själv men tycker att det är respektlöst att ta kort med djuret man dödat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade någon gjort det på min vänlista så hade det blivit människojakt. Glad

Röstade såklart fel, menade Nej men tryckte på Ja...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varken rätt eller fel, men osmakligt utav bara fan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rogernw: Rätt eller fel att ladda upp bilder/selfies på tex Facebook med djur man nyss dödat?

Menar du bara skjutna djur typ älgar, rådjur, vildsvin osv eller menar du slaktade dvs att man skuret bort hud och tagit ur inälvorna och ev tappat dem på blod?

Btw, i år ska det fällas 92.000 älgar i årets älgjakt mot 104.000 älgar förra året. Hoppas att vi på det sättet kan få ner dödsolyckorna bil/älg ute på vägarna.


   
SvaraCitera

Scream:
Btw, i år ska det fällas 92.000 älgar i årets älgjakt mot 104.000 älgar förra året. Hoppas att vi på det sättet kan få ner dödsolyckorna bil/älg ute på vägarna.

Kommer inte hända vi ska mata vargarna i år så vi är körd


   
SvaraCitera

image_24.jpgEn älg vi sköt i jaktlaget


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä, det där är nog inte ok för mig. Usch, för sådana människor .. Tumme ned


   
SvaraCitera
mens
 mens

Nä vidrigt och respektlöst. 

Jötunheimer: En älg vi sköt i jaktlaget

Att dina föräldrar låtit dig hänga med på sådant här, en unge på under femton, är ett jäkla misslyckande. De har nu skapat någon utan någon som helst respekt för liv och som av sina trådar att döma antagligen kommer att figurera på ett eller annat vis inom några år. Hälsa dem grattis från mig.


   
SvaraCitera
mens
 mens

och mm vet att det kanske blir en varning av detta


   
SvaraCitera

mens:
Nä vidrigt och respektlöst. 
Att dina föräldrar låtit dig hänga med på sådant här, en unge på under femton, är ett jäkla misslyckande. De har nu skapat någon utan någon som helst respekt för liv och som av sina trådar att döma antagligen kommer att figurera på ett eller annat vis inom några år. Hälsa dem grattis från mig.

Åh jag bryr mig så mycket din misslyckade säck med skit


   
SvaraCitera