Aviseringar
Rensa alla

Älska för första gången imorgon, 20 bast!


Ämnesstartare

Hejsan!  Är helt ny på denna sidan och vet inte om det är seriös eller inte, men vore gött att skriva av sig lite ^^

Skaffade Badoo för cirka 3 veckor sedan, fick några napp direkt men det var just en tjej som fångade mitt intresse! Vi har suttit uppe hela nätter och bara chattat och skickat bilder, och jag känner igen hon sen tidigare.  Hur som helst har vi bestämt att vi ska träffas imorgon,  och sex står på schemat!
 Hon är två år äldre än mig och rätt erfaren, hon har sagt flera gånger att jag inte behöver oroa mig utan att hon kommer ta hand om mig 😀  

Allt känns väldigt bra, inget ragg på krogen direkt!   Har svårt att skriva frågor, men jag funderar på om jag ska ta en runk innan så att jag inte är så himla känslig ^^  Även om hon har sagt att det är lungt om jag kommer snabbt.

Ursäkta om jag skriver dåligt, missade väldigt mycket i skolan då jag hade en sjukdom!

Ställ gärna frågor eller ge mig tips!  /J


   
Citera

Verkar troll , men iaf . Dra en Runk innan så du slipper komma efter 2 min 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är inte troll på något sätt


   
SvaraCitera

Draconis:
Är inte troll på något sätt

Om du vill att den som du svarar ska se att du svarat så är det bästa att du citerar denna, då får den en notis om att du har besvarat vad den sagt eller liknande. 

För övrigt, grattis Tumme uppGalenParty


   
SvaraCitera

Måste fråga hur gammal är du? Jag tycker ni gör fel, faktiskt. Sex är inget man ska "planera" det ska ske naturligt, bara av sig själv liksom. Det förstår man bara när man är kär. Är du kär? Om inte så tycker jag du ska vänta. 


   
SvaraCitera

Oj såg precis att du e 20.. men allt annat gäller fortfarande 🙂 vänta med det. 


   
SvaraCitera

HopeLess:
Måste fråga hur gammal är du? Jag tycker ni gör fel, faktiskt. Sex är inget man ska "planera" det ska ske naturligt, bara av sig själv liksom. Det förstår man bara när man är kär. Är du kär? Om inte så tycker jag du ska vänta. 

man måste inte vara kär för att ha sex. huvudsaken är att båda vill


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rogernw:

Om du vill att den som du svarar ska se att du svarat så är det bästa att du citerar denna, då får den en notis om att du har besvarat vad den sagt eller liknande. 

För övrigt, grattis Tumme uppGalenParty

Glömde det, tackar 🙂

HopeLess:
Måste fråga hur gammal är du? Jag tycker ni gör fel, faktiskt. Sex är inget man ska "planera" det ska ske naturligt, bara av sig själv liksom. Det förstår man bara när man är kär. Är du kär? Om inte så tycker jag du ska vänta. 

Nä det klart att det är bättre om den är spontant, det kanske inte ens kommer till sex.  Jag har inget behov att bli kär innan jag har sex, vi har väldigt bra kontakt och pratar varje dag.  Jag får helt enkelt se hur morgondagen spelar ut sig  🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:

man måste inte vara kär för att ha sex. huvudsaken är att båda vill

Och det märker vi imorgon, men är en helt ny grej för mig så intressant blir det 😀


   
SvaraCitera

För som hon säger. Ta det lungt så blir det best, inget att stressa upp sig för Tumme upp hon kommer gilla det oavsett!


   
SvaraCitera

Draconis:

Och det märker vi imorgon, men är en helt ny grej för mig så intressant blir det 😀

lycka till! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kommer med en rapport imorgon så får ni höra hur det gick 🙂 Måste städa lägenheten och fixa lite gött käk och liknande nu.


   
SvaraCitera

Grattis Party


   
SvaraCitera

lurifax69:
Verkar troll , men iaf . Dra en Runk innan så du slipper komma efter 2 min 

Hur??


   
SvaraCitera

S3ON:

Hur??

Vaddå hur ? Aldrig runkat eller ?


   
SvaraCitera