Aviseringar
Rensa alla

Älska för första gången imorgon, 20 bast!


lurifax69:

Vaddå hur ? Aldrig runkat eller ?

Hur verkar hen troll??


   
SvaraCitera
reben

"älska" så fint vill oxo älska


   
SvaraCitera

Får man vara med?


   
SvaraCitera

terrormat: huvudsaken är att båda vill

huvudsaken är att killen vill 😉


   
SvaraCitera

Tickstart:

huvudsaken är att killen vill 😉

xD 1+


   
SvaraCitera
Lenny

Om du är nervös så tycker jag att du ska säga att du är oskuld till henne. För en tjej händer det ytters sällan att man får ta någons oskuld, man/(jag fick) medkänsla och styrde det hela när jag låg med en oskuld. 
Sen håller jag med andra att man inte ska planera att ligga, då blir oftast med awkward om det inte blir som man har tänkt eller planerat 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sry för sent svar.. Allting gick perfekt och vi har nu träffats massor 🙂


   
SvaraCitera

HopeLess: Måste fråga hur gammal är du? Jag tycker ni gör fel, faktiskt. Sex är inget man ska "planera" det ska ske naturligt, bara av sig själv liksom. Det förstår man bara när man är kär. Är du kär? Om inte så tycker jag du ska vänta.

Varför måste man vara kär för att ha sex? Och varför ska de inte planera att ha sex bara för att du tycker det låter konstigt? Vi lever inte längre på 1800-talet. Han är 20 och har alltså redan väntat väldigt länge redan, de flesta är redo för sex långt före 20.


   
SvaraCitera

jessijess:  de flesta är redo för sex långt före 20.

Och så finns det dom som inte är det fast än de har passerat 20. Hehe.

Men hur som helst. Skitkul att det funkade. Grattis! 


   
SvaraCitera

Armagedon: Och så finns det dom som inte är det fast än de har passerat 20. Hehe.

Därför jag sa de flesta, inte alla 😛


   
SvaraCitera
Cobrak

HopeLess:
Måste fråga hur gammal är du? Jag tycker ni gör fel, faktiskt. Sex är inget man ska "planera" det ska ske naturligt, bara av sig själv liksom. Det förstår man bara när man är kär. Är du kär? Om inte så tycker jag du ska vänta. 

Sex är sex, och det sker i olika situationer. Kär eller ej.

Tickstart:

huvudsaken är att killen vill 😉

Icke!


   
SvaraCitera

Draconis: Ställ gärna frågor

Är hon go då?


   
SvaraCitera