Aviseringar
Rensa alla

Älska mig för den jag är


Ämnesstartare

Hej.

en gång i mellanstadiet så skrev jag ett påhittat kärleksbrev till en tjej i min klass o la i hennes cykelhjälm så hon skulle htita det sen. sen tittade jag på henne när hon hittade det och njöt av att hon trodde att hon var älskad fas t hon i själva verket var hatad (av mig)


   
Citera
Ämnesetiketter

Verkade gynna er båda i alla fall. Bra det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kattilda:

sen tittade jag på henne när hon hittade det och njöt av att hon trodde att hon var älskad fas t hon i själva verket var hatad (av mig)

Right...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja vissa gör elaka saker när dom rä små. det viktiga, iaf för mig, är hur din syn på det är i dagsläget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ritade en teckning föreställande Sanna på mitt fritids.
Sanna var extremt tjock, luktade illa och hade konstant trasiga och nariga läppar.
Jag hade alltså illustrerat henne precis så, fast med ett litet huvud och en jättekropp.
För att hon skulle veta att det var hon så skrev jag "Sanna tjokis" ovan bilden. Sanna tog inte alls detta bra och efter det stora fritidsmötet där hon satt och grät och där jag stolt räckt upp handen på frågan om vem som ritat teckningen, så bytte hon fritids.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

slut på bikten amen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Sanna tog inte alls detta bra och efter det stora fritidsmötet där hon satt och grät och där jag stolt räckt upp handen på frågan om vem som ritat teckningen, så bytte hon fritids.

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Sanna tog inte alls detta bra och efter det stora fritidsmötet där hon satt och grät och där jag stolt räckt upp handen på frågan om vem som ritat teckningen, så bytte hon fritids.

hahah, fan vad hemskt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

[sad]

Ja. [sad]
Det var dumt gjort. Fast hon brukade vara elak mot mig.


   
SvaraCitera

stereo total:

Verkade gynna er båda i alla fall. Bra det.

isola:

För att hon skulle veta att det var hon så skrev jag "Sanna tjokis" ovan bilden. Sanna tog inte alls detta bra och efter det stora fritidsmötet där hon satt och grät och där jag stolt räckt upp handen på frågan om vem som ritat teckningen, så bytte hon fritids.

barn är så elaka[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

det stora fritidsmötet där hon satt och grät och där jag stolt räckt upp handen på frågan om vem som ritat teckningen, så bytte hon fritids.

....haha. Så elakt du var.
Men litet barn osv, förhoppningsvis har Sanna förlåtit dig/glömt bort.

Annars kanske hon besöker dig sent en kväll när Tor rider över himlavalvet, för att hämnas sitt krossade självförtroende.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Annars kanske hon besöker dig sent en kväll när Tor rider över himlavalvet, för att hämnas sitt krossade självförtroende.

Eller så blir hon glad och tacksam för att jag uppmärksammade hennes fetma, och slutat kalla småflickor för spinkisar. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag minns inte att jag gjorde något särskilt elakt mot andra barn som liten.
Men i sjuan började det en tjej i min klass som bott på annat håll under flera år, hon hade alltså gått i min klass även när vi var riktigt små.
En dag sa hon lite förvirrat skrattande: Minns du när vi var små och du mobbade mig?

[chocked]

Hoppas hon förstorat upp något eller mindes fel. Som jag kom ihåg det var vi vänner.[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Eller så blir hon glad och tacksam för att jag uppmärksammade hennes fetma [sad]

Haha men nej. Det fungerar ju inte så.
Sorry. [sad]


   
SvaraCitera