Aviseringar
Rensa alla

Älska och knulla betyder samma sak?


höna

när man älskar kanske man älskar den man knullar med =P


   
SvaraCitera

Gasolinerainbow:

OK, så du skulle säga t.ex. "Idag har jag legat med en kille och i morgon ska jag ligga med en annan", trotts att du planerar att sätta på dom på olika sätt, en väldigt romantiskt och en mer brutalt?

nej pga ligger inte med många olika och om jag gör det pratar jag inte om det vitt och brett :))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

knulla är sex

kärlek visas inte genom att ha en annan människas kropp i sin egen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag knullar kladdkaka BlinkBlink


   
SvaraCitera

24/7:
Jag tycker det är själva utförandet! Mjukt och fint = älska. Hårt och grövre = knulla. 

Mycket glad

nä behöver ej va vaniljsex pga making love!!!
fast har faktiskt också den bilden lite


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä, Älska är knull med kärlek inblandad. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco: Knulla: inga känslor inblandade

Fast är man kåt så är det väl en känsla man har ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon: Sunset Beach

</3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej.

Älska: kärlek inblandad vilket betyder att man bryr sig om hur den andra personen upplever sexet. Sen kvittar det faktiskt om sexet är mjukt eller hårt. Om båda t ex gillar BDSM kan det vara hårt, båda kan bry sig om varandras upplevelser och båda kan njuta av det.

Knulla: I första hand är det ens egen tillfredställelse som är det viktiga och den andre ses som ett objekt för ens egen tillfredställelse. Man hör det på ordet också, låter väldigt respektlöst.

Så ser jag på det.


   
SvaraCitera
bcsc
 bcsc

Att älska är något helt annat... När man älskar så är det inte bara en fysisk akt utan också  emotionellt. Att knulla är den fysiska grejen asså bara fysiskt. Så tycker jag i alla fall 🙂


   
SvaraCitera
mynona

När man älskar har man sex med någon man älskar. Det är i stort sett skillnanden. Sexet blir därmed mer emotionellt och psykiskt. 


   
SvaraCitera
Paseo

mynona:
När man älskar har man sex med någon man älskar. Det är i stort sett skillnanden. Sexet blir därmed mer emotionellt och psykiskt. 

ja. detta är enda svaret som behövs. du är så bra på att sätta ord på saker.


   
SvaraCitera
mynona

Paseo:

ja. detta är enda svaret som behövs. du är så bra på att sätta ord på saker.

Tack Paseo!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner spontant att älska har en betoning på det rent känslosamma och att det är det som står i fokus medan knulla syftar till det köttsliga. Dock innebär båda samlag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KAN MAN ÄLSKA KNULLET UTAN ATT HA ÄLSKAT UNDER KNULLET?!1?


   
SvaraCitera