Aviseringar
Rensa alla

älska sig själv


Ämnesstartare

jag har hört att för att kunna bli älskad, så måste man älska sig själv. men hur lär man sig att älska sig själv?
jag känner mig sjukt beroende av andra människor, och måste få höra från andra att jag är okej, för att kunna se det själv. jag har någon som säger att han är kär i mig, men så fort jag inte pratar med honom så tänker jag att han hittar någon annan och att jag inte duger. hjälp.


   
Citera
Ämnesstartare

Svaret finns i det du har skrivit . Härmapa eller vad [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänkte citera lite meningar från dig, men kom på att det är onödigt eftersom jag känner igen mig i ALLT... möjligen att ingen är kär i mig, men annars så [surprised]

Vet inte vad man gör åt det dock, så mitt inlägg är troligen meningslöst [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Svaret finns i det du har skrivit . Härmapa eller vad

hehe, va?


   
SvaraCitera
loita

ta dig en ordentlig titt i spegeln och säg till dig själv att du är underbar 😉 de e alla på sitt eget vis hur svårt vi än har att tro de, okej mördare kanske inte är de underbaste, men aa....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

besviken häst:

hehe, va?

Men oj, läste visst inte ordentligt [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loita:

ta dig en ordentlig titt i spegeln och säg till dig själv att du är underbar

har testat det... efter några gånger kändes det bara fånigt för det funkade inte alls, haha.


   
SvaraCitera
loita

besviken häst:

har testat det... efter några gånger kändes det bara fånigt för det funkade inte alls, haha.

jahapp 😛 då vette fan... xD aldrig provat ^^'

fast asså jag venne, jag hade as dåligt självförtroende förut, då gillade jag ju inte mig själv, men ja jag vet inte vad jag gjorde, tvingade mig att göra saker, säga saker jag egentligen inte vågade, tvingade migat synas mer och jaa efter ett tag blev den spelade självsäkra jag mitt riktigt självsäkra ja ^^'


   
SvaraCitera

Får oss killar då [tard]?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelpaxel:

Får oss killar då ?

får vad?


   
SvaraCitera

besviken häst:

får vad?

Ah , måste vi också älska oss själva eller är det bara ni flickor?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

öva på din självkänsla varenda dag tills den blir OK. sen BRA. sen ASBRA. oki??? bestäm dig att från och med imorgon så ska du tänka positivt hela tiden tillslut blir det en del av ditt jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låter bögigt[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

besviken häst:

jag har hört att för att kunna bli älskad, så måste man älska sig själv.

Tycker inte att det stömmer. Ibland hatar man sig själv men andra gillar en, och ibland älskar man sig men andra verkar bara störa sig på en...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är långtifrån ensam. Jag tror att de flesta av oss behöver nån form av bekräftelse. Iaf jag. Jag vill hitta nån att älska (partner) som också kan älska mig. Men då måste jag lära mig att älska mig själv först. Men jag har funderat på en sak...Jag klarar det nog inte på egen hand. Det kanske till o med skulle HJÄLPA om jag hade en människa vid min sida som liksom hjälpte till, och fick mig att se mina egna positiva sidor. För det är svårt själv. jättesvårt


   
SvaraCitera