Forumet - ÄLSKAR att suga kuk!

ÄLSKAR att suga kuk!

8121 0 87
Hej killar!

Jag förstår inte hur så många tjejer kan ogilla bland de bästa och mest upphetsande som finns, att suga! Men iallafall, jag suger av min pojkvän varje gång vi ses, självklart har vi sex också. Men att jag suger av honom är nånting som händer precis varje gång.
Och nu undrar jag, hur vill ni bli avsugna? Finns det någon risk att han tröttnar när jag suger hela tiden? Jag försöker ju variera mig och han brukar välja lite olika vart han vill komms (på brösten och i munnen är vanligast)
Men iallafall, jag vet ju att han älskar när jag suger hans kuk. Men.. Tips ändå? :) jag vill överraska honom lite och sådär.

Spana också in:

Duke:

Så om ni bara ses snabbt för en fika på stan, så drar du in honom på kundtoaletten och suger av honom? Eller om ni är på bio, suger du av honom under stolarna då?

Vi brukar aldrig ses snabbt för en fika på stan BARA, isf slutar det alltid med att vi hamnar hemma hos honom efteråt. :) Men självklart är det trevligt att göra saker på lite mer udda platser också.. dock ej fik :)

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Miceparade:

Du är vidrig

haha, lilla vän.. varför är det vidrigt att tycka om att tillfredställa sin pojkvän? Varken han eller jag tycker att det är vidrigt, snarare tvärtom. Vi älskar det båda två. Han älskar att slicka mig också :) Så.. nä, inget som helst vidrigt med det.