Aviseringar
Rensa alla

ÄLSKAR att suga kuk!


Så om ni bara ses snabbt för en fika på stan, så drar du in honom på kundtoaletten och suger av honom? Eller om ni är på bio, suger du av honom under stolarna då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

allt

Att jag gillar att suga av min pojkvän var väl ungefär det hela inlägget handlade om, så jag vet inte mer vad du skulle kunna bli äcklad av? 🙂
Men isf är ett litet tips till dig : När du ser en rubrik "älskar att suga kuk".. klicka dig ej vidare på den då 😉


   
SvaraCitera

saaaaassa:

Hur mysigt som helst! 🙂

Du är vidrig [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Duke:

Så om ni bara ses snabbt för en fika på stan, så drar du in honom på kundtoaletten och suger av honom? Eller om ni är på bio, suger du av honom under stolarna då?

Vi brukar aldrig ses snabbt för en fika på stan BARA, isf slutar det alltid med att vi hamnar hemma hos honom efteråt. 🙂 Men självklart är det trevligt att göra saker på lite mer udda platser också.. dock ej fik 🙂

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Miceparade:

Du är vidrig

haha, lilla vän.. varför är det vidrigt att tycka om att tillfredställa sin pojkvän? Varken han eller jag tycker att det är vidrigt, snarare tvärtom. Vi älskar det båda två. Han älskar att slicka mig också 🙂 Så.. nä, inget som helst vidrigt med det.


   
SvaraCitera

saaaaassa:

Men isf är ett litet tips till dig : När du ser en rubrik "älskar att suga kuk".. klicka dig ej vidare på den då 😉

okej 😉 😉


   
SvaraCitera

saaaaassa:

haha, lilla vän..

Nä skoja ba, suger också massa kuk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä skoja ba, suger också massa kuk.

Dåså 🙂


   
SvaraCitera

saaaaassa:

Vi brukar aldrig ses snabbt för en fika på stan BARA, isf slutar det alltid med att vi hamnar hemma hos honom efteråt. 🙂 Men självklart är det trevligt att göra saker på lite mer udda platser också.. dock ej fik 🙂

Ok, nice. Brukar du skrika saker som "Knulla min våta fitta!" i sängen också?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ok, nice. Brukar du skrika saker som "Knulla min våta fitta!" i sängen också?

Skrika är inte riktigt min grej, men jag talar gärna om för honom när jag vill nånting/vad jag vill.


   
SvaraCitera

Åh, du är din mamma upp i dagen du[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

villru ha snuskPM eller??


   
SvaraCitera

Förövrigt har jag fått en aning skev bild av dig. Eller om det inte är den rätta givetvis.

JOZFiN:

villru ha snuskPM eller??

Jag fick lika så den uppfattningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

.........................................


   
SvaraCitera

kebu12:

Åh, du är din mamma upp i dagen du

TS är din syster? [blush]


   
SvaraCitera

[crazy]


   
SvaraCitera