Aviseringar
Rensa alla

älskar du dina föräldrar?


Nej. Har haft en fin uppväxt och fick en bra uppfostran. Tror bara inte att jag är kapabel att älska människor.


   
SvaraCitera
höna

Ja, båda.


   
SvaraCitera
höna

Synd att jag fick de flesta fula dragen bara. Det var ju lite orättvist :$ 


   
SvaraCitera

jag älskar inte min biologiska pappa 


   
SvaraCitera

Står ingenting om styvföräldrar ^^ Iallafall så älskar jag bara min mamma, min biologiska pappa har jag sagt upp kontakten med och han kanske försökte ringa mig två gånger sen struntade han i det. Har bott med min mamma och styvpappa i snart tre år och jag älskar honom mycket mer än min riktiga pappa. Så det beror nog på personligheterna och att ens föräldrer inte är elak på något vis.


   
SvaraCitera

Biker Balkong: ja, båda två (varför?)

För dem har inte gett mig en anledning till att inte göra det 😛


   
SvaraCitera

Ja, det gör jag. Dock hatar jag min far litegrann. Han ska alltid bråka med mig. Påpeka hur värdelös jag är nästan varje gång jag träffar han, när han själv är sämre än sämst. Och sättet han behandlat min mor genom åren får mig att vilja ge han ett kokt stryk.


   
SvaraCitera

PAPPA PUNKT SLUT.


   
SvaraCitera

Min far kan dra åt helvete och min mor halvt


   
SvaraCitera
mynona

Ja. Man är ju nostalgisk


   
SvaraCitera

Biker Balkong: ja, båda två (varför?)

de är/var vedervärdiga människor, men jag älskar dem ändå. det bara blir så när man är så nära inpå någons mänsklighet.


   
SvaraCitera

Biker Balkong: ja, båda två (varför?)

Det finns inga skäl till att inte göra det.


   
SvaraCitera

Gurksallad: Det finns inga skäl till att inte göra det.

nå't att tänka på


   
SvaraCitera

Biker Balkong: ja, båda två (varför?)

Ja det gör jag nog. Dom har gett mig en bra uppväxt men såklart var ju inte dom perfekta.


   
SvaraCitera

Biker Balkong: ja, båda två (varför?)

För jag kan prata med både mamma och pappa om saker som tobak, alkohol och dem är förstående i vad som förekommer i tonåren och har själv många erfarenheter. Sedan är dem förövrigt generösa och öppna. Så ja, jag älskar mina båda föräldrar.


   
SvaraCitera