Aviseringar
Rensa alla

Älskar han mig? eller? GUD.


Ämnesstartare

Det har hänt mycket, och ingen förstår mig..
Några vänner ger mig falska förhoppningar, och en del
får mig och tappa hoppet HELT.
Jag vet inte vem ja ska lyssna på, eller vad jag ska göra..
Jag är vilse..

Jag ska skriva allting,det är skit mycket..men behöver hjälp..

För ett halvt år pratade jag med en kille som heter H.
Vi pratade mycket och blev tajtare dag för dag, och träffades väldigt ofta.
Jag tyckte han var skitsöt, och jag gillade honom..
( de finns skillnad mellan älska & gilla). Jag älskade inte, jag tyckte bara att han var speciell.
Han frågade ifall han kunde träffa mig under en skoldag, några av hans vänner skulle vara med, och jag blev SKIT GLAD.
Jag saknade honom lite..
Anyway, han kom med 2 killkompisar.... jag såg hans ena kompis och FÖLL FÖR HONOM PÅ RIKTIGT.
Jag blev så nervös att jag inte snackade ens med någon.
Sen så tog dagen slut, och jag snackade fortfarande med H.

Jag brukade kommentera hans inlägg på Facebook osv.
Så en gång svarade hans killkompis som jag tyckte om från första gången ja såg honom, vi kommenterade och svarade varandra att de blev 600 kommentarer typ..
Och H. såg alla kommentarer.

JAG la till honom som vän, men ja skrev aldrig till honom något, fastän jag ville göra det. ( Den tiden sket jag i H. fullständigt..).
Sen så började han skriva till mig, vi pratade skiiiiit länge.. VARJE DAG sedan började han messa mig, och vi messade natt och dag.
Vi träffades runt 6 gången om månaden, väldigt lite..
Men jag ville aldrig be om att träffa honom, det var alltid han som sa de.. jag sa de typ bara 1 gång.

Sen dess blev vi tillsammans, efter att han blev osams med hans bästa killkompis H. men H. flyttade utanför stockholm så allt blev lugnt.
Han var skitsnäll mot mig första veckorna, efter 1 månad blev han drygare och drygare mot mig..
Han blev arg så snabbt jag gjorde något fel och
han blev så kall mot mig, så ja blev de också..
DÅ klagade han på mig, bara för att jag blev kall tillbaka?
De gick dagar.. och jag hörde mycket om honom
om att han håller på med sitt ex..
Så ja snackade mycket skit om henne, alltså inte SKIT
utan jag typ berättade de dom gjorde till mina tjejkompisar..
Jag fattar inte hur hans ex fick reda på det, och hon tänkte möta upp mig för att få veta vad hela grejjen är och jag sa helt enkelt ja.
Hon kom.. med hennes kompisar, OCH HAN VAR MED HENNE DÅ.
Jag och hon pratade, och vi höjde röste mycket ( min vän var med mig och tjafsade mycket med hans ex.) sen sa jag att jag inte tänker stå och bråka för en kille, och jag sa precis sådär:
Jag skiter i dig, honom &er alla!
Och gick där från, när jag var på väg och gick hörde jag hur han sa '' Jag älskar INGEN'', min vän stod kvar där..
sedan slog han på ett träbit och hans hand börja blöda -.-
attention bi**hes menmen.

Eefter ett par dagar hörde H. av sig och sa att killen hade snackat skit om mig och sagt att de var jag som ville ha honom osv. men jag trodde inte på det så jag skickade ett sms till killen och sa att H. sa si och så. och att jag inte vill sjunka ner till hans nivå och gå visa sms till andra och säga att han vill ha mig osv.
Men killen sa att han inte gjort det, han sa till mig jag tycker att vi inte klickade så mycket, och att vi knappt träffades mycket, ( medan de va HAN som inte bad om det alltid) så jag svarade inte jag blev SKIT sårad.
Sedan skickade han ett sms '' Förlåt.. jag älskar dig.''
Sen sa jag stick,jag förlorade H. som kompis pga. dig!
Så han blev skitsur och sa OKEJ.
Sen dess snackade vi aldrig igen.. jag mådde skit dåligt
och jag gör det fortfarande..
MEN, Han hade snackat med min vän som var med, och han sa att han älskar mig. Men han hörde aldrig av sig..
Han sa till henne för några dagar sen att han såg mig med en kille i en festival.. och plöstligt så puffade han mig igår på Facebook.
Jag skrev till honom ett meddelande med ''?''.
Och han svarade så kaxigt: '' Vadå!? jag puffar tillbaka alla som har puffat mig förr, tare lugnt!!!!''
Jag sa bara, ''Okej.''
Och han har inte svarat än, jag vet inte vad jag ska göra.
Han sa att han inte älskar mig framför sitt ex, han hörde inte av sig.. älskar han mig?
VARFÖR ljög han för mig?
Varför sa han till min kompis att han såg mig?
eller att han älskar mig? Varför puffade han mig? Vadå puffar tillbaka när jag ALDRIG puffat honom..?
GUD JAG SLITS..

Det är kanske svårt för er att fatta de jag skrev, är helt knas! Kan inte förklara nåt.. jag tål inte mer.


   
Citera

Natalie123:

jag tål inte mer.

Då bör du strunta i det.


   
SvaraCitera

Besviken. Trodde det handlade om ett svartsjukedrama med Gud.


   
SvaraCitera

du kan ju fråga honom istället hur fan ska vi veta


   
SvaraCitera

Skit i honom. Han verkar vara en idiot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Skit i honom. Han verkar vara en idiot.

Självklart han är, men det är ju svårt..


   
SvaraCitera

Natalie123:

Självklart han är, men det är ju svårt..

Vad är det som är svårt? Vad är det du vill göra som är svårt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Vad är det som är svårt? Vad är det du vill göra som är svårt?

Gå vidare? jag tänker ju på honom hela tiden, även om jag går ut och har kul de går bara inte o glömma!...


   
SvaraCitera

Natalie123:

Gå vidare?

Natalie123:

går bara inte o glömma!...

Aha. Nej du kanske aldrig glömmer helt och hållet, men gå vidare kan du absolut göra.
Jag föreslår att du försöker få ur dig så många av de känslor du har innuti som möjligt. Skrik, var arg, gråt lite om du vill och prata med dina vänner om hur du känner.

Om han försöker ta kontakt med dig igen, säg till honom på ett lungt och sansat sätt att du helt enkelt inte vill ha mer med honom att göra och att det inte är öppet för diskussion. Be honom vänligt men bestämt att inte kontakta dig i fortsättningen. Låt inte samtalet gå vidare, säg bara detta och avsluta sedan.

Om du fortsätter att göra sådant som du tycker är kul, umgås med nära vänner och helt enkelt sysselsätter dig med en massa grejer så ska du se att det kommer vara lättare och lättare att sluta tänka på det ju längre tiden går. Ge det en månad eller två.
Om du fortsätter att må dåligt eller känna dig förvirrad efter det kanske du behöver prata av dig mer om det som hänt med någon du litar på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Jag föreslår att du försöker få ur dig så många av de känslor du har innuti som möjligt. Skrik, var arg, gråt lite om du vill och prata med dina vänner om hur du känner.

Har pratat med mina vänner hela tiden, pratar om honom hela tiden och de hjälper mig mycket..men fortfarande så äre sjukt svårt.
Jag gråter varje dag och har även börjat prata med mig själv asså känner mig helt galen..

Miceparade:

Om han försöker ta kontakt med dig igen, säg till honom på ett lungt och sansat sätt att du helt enkelt inte vill ha mer med honom att göra och att det inte är öppet för diskussion. Be honom vänligt men bestämt att inte kontakta dig i fortsättningen.

Grejjen är ju att jag blir så glad när han skriver till mig och jag kommer ta tillbaks honom lätt för att slippa må dåligt.. jag vet att de är dumt men ja känner mig själv och jag vet att jag komme ta tillbaks honom..

Miceparade:

Ge det en månad eller två.
Om du fortsätter att må dåligt eller känna dig förvirrad efter det kanske du behöver prata av dig mer om det som hänt med någon du litar på.

Det har gått runt 2 månade sen vi messade, men han puffade mig igår.. har pratat mycket under demhär månaderna och gråtit, men glömmer ändå inte..
Jag kan bara inte tappa hoppet....


   
SvaraCitera

Natalie123:

Jag kan bara inte tappa hoppet....

Jaha, så du vill INTE gå vidare?


   
SvaraCitera

dillar du honom fortfarande? Efter allt skit sim det blivit runt er? låter som H är en kill som du hellre bör ta upp kontakten med. men håller med Natalie123:

Miceparade:

Jag föreslår att du försöker få ur dig så många av de känslor du har innuti som möjligt. Skrik, var arg, gråt lite om du vill och prata med dina vänner om hur du känner.

o sen försöka gå vidare, frågan är om hans själv ens vet vad han vill, han verkar lite confused!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Jaha, så du vill INTE gå vidare?

JO! Jag vill men varje gång jag tänker göra det, så dyker dem här frågorna upp och får mig och backa!
Varför sa han att han älskar mig? varför sa han de igen efter att jag sa till honom att dra?
Varför snackar han med min kompis om mig?
OCH, Varför puffade han mig.. ( vi brukade puffa varran förr då vi var osams........)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jonte_k2:

o sen försöka gå vidare, frågan är om hans själv ens vet vad han vill, han verkar lite confused!

Ja precis , ja förstår inte heller vad han vill..

jonte_k2:

dillar du honom fortfarande? Efter allt skit sim det blivit runt er? låter som H är en kill som du hellre bör ta upp kontakten med. men håller med Natalie123:

Helt sjukt att jag fortfarande gillar honom, men ja så är det.. H killen bor utanför stockholm..har inga känslor för honom.. :/


   
SvaraCitera

Natalie123:

Varför sa han att han älskar mig?

Natalie123:

varför sa han de igen

Natalie123:

Varför snackar han med min kompis om mig?

Natalie123:

Varför puffade han mig

För att han är ett typexempel på en attentionwhore. Så simpelt är det. Han vill ha din uppmärksamhet för att du är villig att ge den.
Dessutom har han säkert också svårt att släppa det som hänt.

Men du, i ärlighetens namn. Det enda du behöver göra är detta:

Fråga dig själv hur du tror att det skulle bli om ni blev ihop igen. Var HELT ärlig mot dig själv.

Om svaret på denna fråga är att du HELT ÄRLIGT tror att det skulle bli bra - försök få tillbaks honom.

Om svaret på frågan blir att du tror att det skulle gå dåligt - gör då som jag tidigare sagt. PRATA inte med honom ÖHT. ALLS. NÅNSIN. Om du gör det fortsätter bara dina känslor att blåssa upp.

Har inget mer att säga om detta. Lycka till.


   
SvaraCitera