Aviseringar
Rensa alla

Älskar henne


Ämnesstartare

Så det ser ut så här, jag är en 13-årig kille som är hopplöst kär men blyg! Jag har börjat få lite mer kontakt med henne och hon verkar villja ha mer kontakt med mig men hon vågar väl inte (som jag...)
.

Tjejen jag tycker om är väldigt smart 🙂 vacker, snäll m.m. Hennes leende är det vackraste som finns. Jag tänker nästan alltid såhär att idag, idag så ska jag prata med henne, eller något liknande. Men så händer det aldrig. Jag blir så besviken!! Hjälp mig med detta!
Jag tror att hon tycker om mig också, för jag har läst på andra trådar om sånt här med hur dom reagerar med ögonkontakt och mera.

Hjälp mig med att bli ''modigare'' eller typ tips och sånt. Snälla!!
Tack i förhand
P.S Troll kan gå och sova i sin grotta!
P.S.S jag fick dansa med henne på en dans lektion och f*n vad det kändes bra!!!!!


   
Citera
Ämnesstartare

P.s detta är min första riktiga kärlek


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hm fattar inte direkt. Jag har humor. Fick inte in så mycket... Något mer??


   
SvaraCitera

Emil100:

idag så ska jag prata med henne

Görre! Görre! Görre! Görre! Görre! Görre! Görre! Görre! Görre! Görre! Görre! Görre! Görre! Görre! Görre! Görre! Görre! Görre! Görre! Görre! Görre!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad ska jag säga??
Sorry andvänder min ipod så jag kan inte citera


   
SvaraCitera

Emil100:

Vad ska jag säga??

Det spelar väl ingen roll?! [shake] En bra början är typ: "Jag hörde att U.S.A är på god väg att bli allmänt accepterat som en diktatorisk polisstat." eller "Jag vet inte vad du tycker, men morötter är jävligt gott." eller "Monet är min favoritkonstnär, all times, hands down, vilken är din?". Jag sade att det inte spelar så stor roll vad du säger sade jag va? Säg vad du känner för, fast ingenting som är för närgånget, objektifierande eller konstigt, typ så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men det är lördag idag och jag träffar henne på måndag och jag vill inte direkt skriva det på facebook i chatten eller liknande. P.S jag sjunger och jag funderar på att skriva en sång/låt


   
SvaraCitera

Haha vad du än gör så snacka inte för mycket med henne på facebook om ni inte pratar irl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag fattar det


   
SvaraCitera

Emil100:

P.s detta är min första riktiga kärlek

Emil100:

jag är en 13-årig kille

Antagligen inte...


   
SvaraCitera
zIGGE

Ensamvargen:

En bra början är typ:

haha shit
måste testa!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

söt du är!
men säg något till henne varje dag i skolan, då börjar hon snart fatta att du gillar henne.

ja, skriv en låt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu kom jag på ett problem (kind of) hon är alltid med sina kompisar så det blir svårt att prata med henne på grund av grupptryck HJÄLP!!!!


   
SvaraCitera

Myksa:

Antagligen inte...


   
SvaraCitera