Aviseringar
Rensa alla

Älskar ni mig? Köp skor, få tårta!


Ämnesstartare

Hej, dbp blir 19 och önskar sig de här

siri-shoes-82717-bed43_0.jpg

siri-shoes-82719-69a4f_0.jpg

OBS om typ 10 av er slår ihop er så kan ni betala skitlite för att få ihop till ett par glittriga (helst de gröna) klackar till mig.
PMa mig för adress 🙂 & ne, tråden görs inte för att uppmärksamma min födelsedag - faktiskt inte - ville bara visa upp de här skorna och fråga vad ni tycker om dem. Hoppas ingen låser tråden för att den innehåller "strunt".

Men som sagt, vill ni skicka present till mig så kan ni göra det men då måste det vara de här skorna. Slår ni ihop er blir det billigare för alla. Ha en bra dag på min födelsedag nu, för det ska jag ha


   
Citera
Ämnesstartare

haha, älskar mina trådar. Gör inte ni?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skadeglädje
har 2  par såna. svarta o o beigiga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: har 2  par såna. svarta o o beigiga

:OOO vart har du köpt dem? såg ett par guldiga & silvriga på din sko förut... Tänkte köpa men sket i det 🙁

& tack btwSöt förstod att du röstade på sista altet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

:OOO vart har du köpt dem? såg ett par guldiga & silvriga på din sko förut... Tänkte köpa men sket i det 🙁

& tack btwSöt förstod att du röstade på sista altet!

minns faktiskt inte. men tror jag beställe från nätet. är de äckligt jävla obehagligt höga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har börjat köpa såna medge tror jag de heter. klack men bred Rodnar kan ej gå i högklackar..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wedge kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: är de äckligt jävla obehagligt höga

14 klack med 4 platå, kan bli djävliga efter ett tag men har gått runt med liknande i 1 helt dygn en gång (y)

kukoxo: wedge kanske

Är det platå? eller är det bred klack


   
SvaraCitera

gillade inte färgerna jättemkt tror typ svart silver eller nåt sånt lite mer standard skulle va lättarr


   
SvaraCitera

kilklack pratar ni om på svenska


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen: gillade inte färgerna jättemkt tror typ svart silver eller nåt sånt lite mer standard skulle va lättarr

är svag för färger, särskilt när det är glitter med i det hela 🙁 men du har nog rätt, snyggare i svart/silver fast jag dör för de gröna & röda (lr de kanske är bruna)

elverpigen: kilklack pratar ni om på svenska

kukoxo: wedge kanske

jaha, men det är för klenisar!Söt fast mkt mer bekvämt & enklare. har det på sommaren. rekommenderar skopunktens ballerinaskor med kilklack, bästa som ngnsin tillverkats typ:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fast nu när jag tittar igen tkr jag de bruna är snyggare än de svarta. så sexigaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de "röda" skorna ser ju bruna ut. :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har såna som är röda


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: jag har såna som är röda

omg fan vad lycklig du måste vara:(

Pinkie: de "röda" skorna ser ju bruna ut. :/

aa, vet, skrev det


   
SvaraCitera