Aviseringar
Rensa alla

ändra bas på högtalare


Ämnesstartare

My dreams are her:

Har du ingen kotrolldosa?(enligt logit​​​echs hemsida ska det finnas till högtalarna) där ska man kunna ändra Bas med EQ.

man kan bara ändra volym!


   
SvaraCitera

Lounge fact:

man kan bara ändra volym!

Enligt deras hemsida ska man kunna ändra bas med den,men den kanske bara ökar. I övrigt vet jag inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Enligt deras hemsida ska man kunna ändra bas med den,men den kanske bara ökar. I övrigt vet jag inte.

okej, tack för ditt engagemang ändå:)


   
SvaraCitera
Tyrael

Lounge fact:

jävla kaxmört

fniss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

fniss

kan ej inglish


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

tycker ju det är fö rmkt bas lol

Jaså, mina erfarenheter av logitechs små datorhögtalare är absolut inte att de är basiga. Säker på att du inte har en aktiv sub stående? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sftd:

Jaså, mina erfarenheter av logitechs små datorhögtalare är absolut inte att de är basiga. Säker på att du inte har en aktiv sub stående? [wink]

vad är en aktiv sub?


   
SvaraCitera
Tyrael

Lounge fact:

kan ej inglish

l2life please.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

vad är en aktiv sub?

Hhaa egentligen är en aktiv sub en sub med inbyggd självförsörjande förstärkare, men jag menade en sub som är igång [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sftd:

Hhaa egentligen är en aktiv sub en sub med inbyggd självförsörjande förstärkare, men jag menade en sub som är igång [wink]

:S

kan ingen bara skriva vart i kontrollpanelen jag ändrar basen lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

kan ingen bara skriva vart i kontrollpanelen jag ändrar basen lol

PC?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sftd:

PC?

korrekt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det beror på, vilka ljudinställningar du har att välja mellan beror på ditt ljudkort, men har du kollat inställningar - ljud - avancerat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sftd:

Det beror på, vilka ljudinställningar du har att välja mellan beror på ditt ljudkort, men har du kollat inställningar - ljud - avancerat?

Ja..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hittar du inte finns det förmodligen inget sätt. :/

Ljudkortet har mjukvara som integrerar med din datorns, det jag menar med att det varierar.

Men allvarligt, har du ingen sub igång? Det ska ingå en sub i det paketet du har...

http://www.binbin.net/compare/Logitech-X-210-Speakers-2.1-Subwoofer-and-Control-...


   
SvaraCitera