Aviseringar
Rensa alla

Ändra gränssnittet i Firefox


Ämnesstartare

Hjälp mig, jag vet inte fan vad jag har gjort som gjort att gränssnittet har ändrats, inte hela världen, men något ändå som irriterar jävligt mycket. Jag har testat gå in på Verktyg->Inställningar->Innehåll men inget händer, hur ska jag göra?

Namnlös2.jpg


   
Citera

Verktyg > Tillägg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är det som är ändrat? Det ser ut precis som Firefox 3 ska se ut, tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Antingen så har den uppdaterats till senaste versionen och den har förändrat lite utseende eller så brukar du använda ett annat tema.

Kortkommando: ALT-V -> T -> Tryck på fliken "teman"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KID_IS_BACK:

Vad är det som är ändrat? Det ser ut precis som Firefox 3 ska se ut, tycker jag

Jag märkte nu att på bilden ser det som det brukar vara men det är ett helt annat gränssnitt än vad som Mozilla har som standard för om du kollar längst upp där det står Ungdomar.se Forum Datorer och IT-Mozilla Firefox, kan du se att dem är olika. Teckensnittet är densamma som när man skriver latinska tecken (abcdefgh...) när man har japanska på som språk, sånt teckensnitt har du väl sett?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har fått den nya versionen :>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hörru:

Jag märkte nu att på bilden ser det som det brukar vara men det är ett helt annat gränssnitt än vad som Mozilla har s.............

wat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag menar att det på bilden ser helt okej ut som KID_IS_BACK påpekade, men att det inte är det, men skitsamma det verkar som att den nya firefox versionen verkar se ut så då får man väl leva med det[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera