Aviseringar
Rensa alla

Ändra gymnasievalet efter "sista dag för omval"


Ämnesstartare

Jag är alltid lite sen och efter. Idag av alla dagar kom jag på vad jag vill gå för skola/linje. Det roliga är att sista dagen för ändringar var 11e om jag inte minns helt fel.

Någon som vet om jag kan ändra det på något vis nu? Vill helst slippa allt jävla krångel vid skolstartet nästa år, och fixa så snart som möjligt [cute]


   
Citera
Ämnesstartare

kennyman:

Någon som vet om jag kan ändra det på något vis nu? Vill helst slippa allt jävla krångel vid skolstartet nästa år, och fixa så snart som möjligt [cute]

Då inte sommaren ännu börjat lär de gå rätt smärtfritt. Jag föreslår att du tar ett snack med din syo eller att du kollar efter något kontaktnummer på dexter eller till skolan som du vill gå på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kennyman:

Någon som vet om jag kan ändra det på något vis nu? Vill helst slippa allt jävla krångel vid skolstartet nästa år, och fixa så snart som möjligt [cute]

testa o snacka med SYO om det går
annars var det flera på min skola som kunde byta till ett annat program under den första veckan, men kanske inte funkar på din framtida skola, men du kan alltid testa det om de ej skulle funka med SYO etc


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Då inte sommaren ännu börjat lär de gå rätt smärtfritt. Jag föreslår att du tar ett snack med din syo eller att du kollar efter något kontaktnummer på dexter eller till skolan som du vill gå på.

okej tack, skönt att höra. Misstänkte att det borde vara något sånt [smile] får väll börja med att pallra mig till syvtanten på måndag och se om hon har något vettigt att komma me [bigsmile]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Crypto:

testa o snacka med SYO om det går
annars var det flera på min skola som kunde byta till ett annat program under den första veckan, men kanske inte funkar på din framtida skola, men du kan alltid testa det om de ej skulle funka med SYO etc

jo det kan man såkalrt göra, men vill helst som sagt får de klart redan nu [smile] höll på att byta hit och dit som fan förra året och .. det blev inge bra bara [cute].


   
SvaraCitera