Aviseringar
Rensa alla

*Ändrat*


Ämnesstartare

§10. Så kallat ”thinspiration”-material är inte tillåtet att publicera på sajten. Detta innefattar bilder, avatarer, kaloriräknare, tips och trix på hur man döljer sin sjukdom, länkar till pro-ana-sajter, dagliga matrutiner mm. Allt sådant material kommer konsekvent att raderas. Vi hänvisar istället de som lider av någon slags ätstörning till våra vänner på Anorexi- och bulimikontakt.


   
Citera

NEJ FÖR DU VILL HA UPPMÄRKSAMHETEN, ATT ENS FÖRNEKA DET ÄR DUMT

[zzz]


   
SvaraCitera

Ta på dig en burka så jag slipper se dig bara, så är det lugnt med mig


   
SvaraCitera

tja fläskberg[wink]


   
SvaraCitera

Image
Image


   
SvaraCitera

tragiskt


   
SvaraCitera

älskar mat


   
SvaraCitera

vad är problemet då[shake]


   
SvaraCitera

förstår inte vad du vill ha hjälp utav oss med.


   
SvaraCitera

Du kommer att dö stumpan.
När jag tänkte som du fördes jag med ambulans till PIVA, jag fick Stesoliddropp och var kopplad till en EKG-maskin i flera dygn. Jag blev fasthållen när de tvingade i mig näringslösning genom en slang. Coolt.. Näe. Där kommer du att hamna om du inte ger upp tanken på ätstörningen som en "livsstil".

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Tyreses:

Jag är inte på vippen att dö , mitt liv mitt val .

Du kanske inte är där än, men där kommer du att hamna förr eller senare.
Ju längre tiden går, desto mer urkalkas ditt skelett även fast du kanske inte märker det. Vill du ha samma benmassa som farmor? Vill du tappa tänder? (tjohej, en av mina håller på att stötas bort). Und so weiter. Det finns så många bedrövliga bieffekter att när du väl sitter inne på LPT så kommer du att... Ja vad ska man säga? Du kommer att ångra att du gav efter för den här skiten.


   
SvaraCitera

men dö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du skriker efter hjälp på ett ungdomsforum, och du påstår att du mår bra?
Godmorgon.


   
SvaraCitera

Tyreses:

Jag vill vara så här smal ,

Pro Ana?


   
SvaraCitera

Tyreses:

jäval anorexi barn

fast till mig sa de "jävla anerxia barn"


   
SvaraCitera

anorexiiiiiiiiii


   
SvaraCitera