Aviseringar
Rensa alla

änglarna (rol,lspel behöver en tjej)


Ämnesstartare

tänk om du en dag är påväg till skolan och helt plötsligt stöter du på en ängel som säger att du åkså ska bli det(en ängel).det är precise det som händer med tre tonåringar två tjej och en kille. som måste lära sig att bli en snäll och omtänksam person men det handlar inte bara om att bli snäll utan dom måste okså lära sig strids teknik för att kuna besegra djävlar och demoner för att få sina ängla vingar. men det händer mycket på vägen bl.a osams med kompisar och kill problem/tjej problem mm. men samtidigt i samma stad så är några djävular ute och gör samma sak som änglarna(att göra mänisko barn till djävular.

mall ängel:

namn:
kön:
ålder:
svarta eller vita vingar:
hur nära gud står ängeln:
utseende:

mall mäniska:

namn:
kön:
ålder:
personlighet:
hur troende:
utseende:

det finns en änglar och en mäniska kvar (en tjej)!


   
Citera
Ämnesstartare

här är änge´l

namn:sara
kön:tjej
ålder:200 år
svarta eller vita vingar: svarta
hur nära gud står ängeln: guts tjänare
utseende:
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aspie:

namn: Olof cpsson
kön: kvinna
ålder: 18
personlighet: posh hästjtej
hur troende: tror på hästar, elvis & bubblegum
utseende:

Image
mvh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack ollof nu behöfs bara en ängel till kram


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är nästan tjej[blush] har tjejmage ocjh tjejhöfter[blush] (inte den tjockasortn[blush])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej det har jag nog inte,men vill varasmal[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aspie:

namn: jonny bögcp
kön: tjej
ålder:12
svarta eller vita vingar: vita
hur nära gud står ängeln: i helvettet
utseende:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaja jag börjar

gud har ett updrag åt sara. hon lyssnar försiktigt till hans djupa röst. HEEJ SARA DU SKA LÄRA EN MÄNISKA ATT GLI EN ÄNGEL SOM KaN SLÅSS FÖR RÄTVISAN. sara frågar förvirat vrf och om det är hon änsam som ska lära en mäniska allt deta. ANLENINGEN ÄR ATT KRIGET MELLAN GUD O DJÄVULEN HAR ESKALERAT. DU BEHÖVER INTE VARA SJÄLV DU SKA FÅ SÄL SKAP AV JONNY. JKaG RÄLKNAR MED DIG SARA. okej gud jag ska göra mitt bästa !

sara bugar sig o går med elegangta steg från platsen och färbereder sin resa till jorden.

sara ser jonny komma springaqnde med sin stora q*k . hon hojtar till onom "vi ska till jorden "

donm två änglarna sara o jonny ska resa tsm till jorden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAH WTF


   
SvaraCitera