Aviseringar
Rensa alla

Ännu en 'Gillar hon Mig?'


fråga henne över sms då.

och är inte inte sådana "gillar du mig? kryssa ja elr nej" lappar ytterst populära bland er. En idé bara.


   
SvaraCitera

hej


   
SvaraCitera

Roobzz:

Vet inte så mkt om sånt så jag undrar om tjejer brukar vara så mot kompisar eller om hon gillar mig??

Ska ta och avslöja något häpnadsväckande: alla tjejer är inte likadana. Faktum är att alla är olika och kan mena olika saker när det gäller såna saker 😛 Totalt omöjligt för någon av oss att veta ifall hon gillar dig. Det låter ju som hon att gör det på din beskrivning, men det kan lika gärna vara endast som vän. Fråga henne så vet du.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

OK NU TAR JAG ÖVER DENNA TRÅD1VÄRLDENS SNYGGASTE KILLE SEXADE MIG, GILLAR HAN MIG EL??? EL TROR NI HAN SEXAR ALLA HAN TRÄFFAR?? UNDRAR, TÄNKER EJ FRÅGA HNM, FETT JOBBIGTVET NI EL????

Blivande_japan:

OK NU TAR JAG ÖVER DENNA TRÅD1VÄRLDENS SNYGGASTE KILLE SEXADE MIG, GILLAR HAN MIG EL??? EL TROR NI HAN SEXAR ALLA HAN TRÄFFAR?? UNDRAR, TÄNKER EJ FRÅGA HNM, FETT JOBBIGTVET NI EL????

Blivande_japan:

OK NU TAR JAG ÖVER DENNA TRÅD1VÄRLDENS SNYGGASTE KILLE SEXADE MIG, GILLAR HAN MIG EL??? EL TROR NI HAN SEXAR ALLA HAN TRÄFFAR?? UNDRAR, TÄNKER EJ FRÅGA HNM, FETT JOBBIGTVET NI EL????

Blivande_japan:

OK NU TAR JAG ÖVER DENNA TRÅD1VÄRLDENS SNYGGASTE KILLE SEXADE MIG, GILLAR HAN MIG EL??? EL TROR NI HAN SEXAR ALLA HAN TRÄFFAR?? UNDRAR, TÄNKER EJ FRÅGA HNM, FETT JOBBIGTVET NI EL????

Blivande_japan:

OK NU TAR JAG ÖVER DENNA TRÅD1VÄRLDENS SNYGGASTE KILLE SEXADE MIG, GILLAR HAN MIG EL??? EL TROR NI HAN SEXAR ALLA HAN TRÄFFAR?? UNDRAR, TÄNKER EJ FRÅGA HNM, FETT JOBBIGTVET NI EL????


   
SvaraCitera

Säg bara att du gillar henne.


   
SvaraCitera