Aviseringar
Rensa alla

äntligen


Ämnesstartare

dazed:

Allt annat vore ju rent oansvarigt och omoget.

Sover gott om natten med vetskapen om att jag kan onanera precis när jag vill, oberoende av el eller internet!

Men max i typ 3 timmar dock...

Tänk om man hade kunnat använda "fantasin" till att onanera..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

mycket man får dock se till att byta ut backupen då och då så man inte tröttnar på materialet

jo det är klart

dazed:

hur så?

mina bröder brukar använda min data och kan då råka se grejer jag har på den så kan inte ha nåt sånt [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Walking:

Sover gott om natten med vetskapen om att jag kan onanera precis när jag vill, oberoende av el eller internet!

That is liberty, free at last.

Walking:

Men max i typ 3 timmar dock...

Självfallet inte, man har ju behov.

Walking:

Tänk om man hade kunnat använda "fantasin" till att onanera..

Det är också bra då kan man skapa sina egna störda scenarion men man kan inte alltid vara på topp kreativt sett.

patrick bateman:

jo det är klart

Man vill ju inte ha det som i det gamla sovjet

patrick bateman:

mina bröder brukar använda min data och kan då råka se grejer jag har på den så kan inte ha nåt sånt [n]

Skapa en mapp som döper till typ Norton Antivirus System Data eller något annat oskyldigt som dom inte borde klicka på då [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Man vill ju inte ha det som i det gamla sovjet

haha nej verkligen inte. vi har det nog bättre idag

dazed:

Skapa en mapp som döper till typ Norton Antivirus System Data eller något annat oskyldigt som dom inte borde klicka på då

haha jo det har jag funderat på men vågar inte. tänk om jag får problem med virus och sen vill nån kiak i dne mappen? sånt kan hända


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha nej verkligen inte. vi har det nog bättre idag

patrick bateman:

haha jo det har jag funderat på men vågar inte. tänk om jag får problem med virus och sen vill nån kiak i dne mappen? sånt kan hända

Okej ha det i en bärbar hårddisk då, man måste vara kreativ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Okej ha det i en bärbar hårddisk då, man måste vara kreativ.

haha en bärbar hårddisk? nja då blir det kanske lite väl överdrivet. jo kreativ är bra att vara men finns också porr på tven ifall internet skulle dö. kan man leva på i 2-3 dagar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

är fan inte värt att leva utna internet. finns INGET att göra

hahaha

har ingen dator så kan bara låna min familys datorer nu och dom är alldtid upptagna pga wow n00bs, min brorsor
det är fett sämst[shake] men det går!! [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannnah:

hahaha

har ingen dator så kan bara låna min familys datorer nu och dom är alldtid upptagna pga wow n00bs, min brorsor
det är fett sämst men det går!!

haha fyfan vilket helvete. hade inte jag klarat av. du är dock stark! jag blir imponerad

hatar wow [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

du är dock stark! jag blir imponerad

[cute][cute] haha

jag med, förstör människor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannnah:

haha

jag med, förstör människor

[smile]

ja det gör faktiskt det. usch för wow [n] finns bättre spel att spela [bigcheers][party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

finns bättre spel att spela

näääh... bara kortspel, de e najs[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannnah:

näääh... bara kortspel, de e najs

haha jodå. fast spel var bättre för i tiden, nu är det för överdrivet

haha kortspel är kul. fast beror på vad för kortspel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha en bärbar hårddisk? nja då blir det kanske lite väl överdrivet. jo kreativ är bra att vara men finns också porr på tven ifall internet skulle dö. kan man leva på i 2-3 dagar

Porr på teven är ofta tråkig av typen mycket inzoomade mansrövar och med spansktalande skådespelare (vilket iofs kan va bra om man försöker lära sig språket å vill implementera det i vardagen)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Porr på teven är ofta tråkig av typen mycket inzoomade mansrövar och med spansktalande skådespelare (vilket iofs kan va bra om man försöker lära sig språket å vill implementera det i vardagen)

ja är aldrig så spännande men på teven, är för snällt och som du säger för mycket inzoomningar på männes rumpor som inte är så fina

hahahahahaha dock aldrig sett på teven spansktalande folk. jag har bara US porr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

ja är aldrig så spännande men på teven, är för snällt och som du säger för mycket inzoomningar på männes rumpor som inte är så fina

Mm det ser ut som en random Matthew Mccanaugheyfilm. [sad]

patrick bateman:

hahahahahaha dock aldrig sett på teven spansktalande folk. jag har bara US porr

På canal + är det fan jämt spansk porr [cry]


   
SvaraCitera