Aviseringar
Rensa alla

Äntligen en sverigedemokrat jag gillar


Ämnesstartare

Jimmie kan vara lite charmig när han spatserar i folkdräkt med knätofsar, men den här mannens verklighetsuppfattning är fantastisk. (Inte helt dagsfärskt men ej sett någon tråd om det)

http://www.dn.se/nyheter/politik/politiker-antastade-kvinna-i-simhall

"– Jag tycker att det blev snett alltihop. Jag tycker att jag är orättvist dömd. Det som hände var att jag simmade på badet. Hon och jag kom samtidigt in i kaklet. Jag är ju en sådan vänlig människa så jag klappade henne på bröstet. Hon hade väldigt stora bröst och det ser ju jag, så jag klappar en gång till på bröstet för att de är så stora"

Klart man som gubbsjuk skall tafsa proportionerligt antal gånger till bröstens storlek, allt annat vore ju direkt ohyfsat.

Så, bråka på nu!


   
Citera
Ämnesstartare

"– Hon sa att jag skulle ge fan i att ta henne på brösten och att jag skulle ge fan i att behandla henne på det sättet. Det var riktigt överdrivet. Jag har inte ens funderat över att detta skulle kunna påverka min politiska roll, säger han till Expo."

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Politiker. [love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillade Petzäll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Från den brittiska tv-serien Yes Minister:

Jim: Humphrey, do you see it as part of your job to help politicians make fools of themselves.
Sir Humphrey: Well, I've never met one that needed any help.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Papperssoldat:

Yes Minister:

Verkar för övrigt vara en underbar serie. Får ta och kolla på den någon dag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är skeptisk till den artikeln iom att källan är Expo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Verkar för övrigt vara en underbar serie. Får ta och kolla på den någon dag.

Rekommenderar den starkt!

Spelas föresten in nya avsnitt just nu, BBC vill återuppliva en av sina gamla klenoder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:

Är skeptisk till den artikeln iom att källan är Expo.

Innehållet är nog inte felaktigt. Händelsen har troligen ägt rum. Utan vad som är vidrigt, och som du redan vet själv är att detta hade aldrig hade blivit en nyhet ifall mannen inte varit en sverigedemokrat. Mediakåren i landet lagom är i detta hänseendet långt ifrån objektiva i sin rapportering.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vehnk:

Innehållet är nog inte felaktigt. Händelsen har troligen ägt rum. Utan vad som är vidrigt, och som du redan vet själv är att detta hade aldrig hade blivit en nyhet ifall mannen inte varit en sverigedemokrat. Mediakåren i landet lagom är i detta hänseendet långt ifrån objektiva i sin rapportering.

Tycker det är konstigt att Expo inte har gått ut med namnet om det verkligen har hänt. Det har de ju gjort förr när det gäller att smutskasta nationalister.


   
SvaraCitera

Ganon:

Är skeptisk till den artikeln iom att källan är Expo.

Ja, Avpixlat och nationell.nu är de enda pålitliga källorna i det här landet. 🙁

Vehnk:

Utan vad som är vidrigt, och som du redan vet själv är att detta hade aldrig hade blivit en nyhet ifall mannen inte varit en sverigedemokrat.

Nej, det hade absolut inte blivit en nyhet om det varit Göran Johansson som antastade folk i badet, blev dömd för det, skyllde på "feministiska organisationer" och hävdade att en "normal kvinna" inte hade blivit upprörd. [rolleyes]

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlernen:

Ja, Avpixlat och nationell.nu är de enda pålitliga källorna i det här landet. 🙁

Avpixlat länkar åtminstone till originalkällorna. Expo däremot förmedlar egna sk "nyheter" och deras enda syfte är att förfölja och smutskasta alla som är invandringskritiska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vehnk:

Utan vad som är vidrigt, och som du redan vet själv är att detta hade aldrig hade blivit en nyhet ifall mannen inte varit en sverigedemokrat.

nä som vanligt är det precis så. Om Göran Johansson hade fått strafföreläggande för att ha tafsat folk på badhuset (och haft den tardigaste politikerursäkten sen... ja, om en bortser från SD så ganska länge) hade det aldrig nått media. Om beatrice ask och anders borg hade sprungit omkring med järnrör och skrikit hora åt folk hade det inte ens blivit en notis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vehnk:

Innehållet är nog inte felaktigt. Händelsen har troligen ägt rum. Utan vad som är vidrigt, och som du redan vet själv är att detta hade aldrig hade blivit en nyhet ifall mannen inte varit en sverigedemokrat. Mediakåren i landet lagom är i detta hänseendet långt ifrån objektiva i sin rapportering.

Fyfan vad du snackar skit, klart som fan det hade blivit en nyhet.


   
SvaraCitera