Aviseringar
Rensa alla

Äntligen en sverigedemokrat jag gillar


mynona

drakfisk:

nä som vanligt är det precis så. Om Göran Johansson hade fått strafföreläggande för att ha tafsat folk på badhuset (och haft den tardigaste politikerursäkten sen... ja, om en bortser från SD så ganska länge) hade det aldrig nått media. Om beatrice ask och anders borg hade sprungit omkring med järnrör och skrikit hora åt folk hade det inte ens blivit en notis.

[love]


   
SvaraCitera

Ganon:

Expo däremot förmedlar egna sk "nyheter" och deras enda syfte är att förfölja och smutskasta alla som är invandringskritiska.

Domar är offentliga handlingar, det är bara att skicka iväg ett brev och begära ut källmaterialet på egen hand. Oh wait, det är mycket mer spännande att låtsas att det finns en nationell konspiration.

Vi har en rollspelsgrupp som träffas en gång varannan vecka, du kanske vill vara med? Rollspel går ju rätt mycket ut på att verkligen leva sig in i en alternativ verklighet, gärna en skitig dystopi som inte har särskilt mycket med den riktiga världen att göra, och jag har en känsla av att du skulle passa in perfekt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlernen:

Domar är offentliga handlingar, det är bara att skicka iväg ett brev och begära ut källmaterialet på egen hand.

Kostar pengar dock.

Gentlernen:

Vi har en rollspelsgrupp som träffas en gång varannan vecka, du kanske vill vara med?

Nej tack, det är lugnt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlernen:

Nej, det hade absolut inte blivit en nyhet om det varit Göran Johansson som antastade folk i badet, blev dömd för det, skyllde på "feministiska organisationer" och hävdade att en "normal kvinna" inte hade blivit upprörd. [rolleyes]

Ledsen att göra dig besviken nu när du bemödat dig att finna en vettig motpart till denne klumpige sverigedemokraten. Men det skiljer troligen en hel del gällande meriter dessa två emellan.

Nej, jag står fast. Jag tror inte att det hade blivit en nyhet ifall mannen inte var en sverigedemokrat. Det finns inte samma intresse helt enkelt att rapportera om ett sådant fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luther Blissett:

och det ser ju jag, så jag klappar en gång till på bröstet för att de är så stora

asberger much


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

drakfisk:

nä som vanligt är det precis så. Om Göran Johansson hade fått strafföreläggande för att ha tafsat folk på badhuset (och haft den tardigaste politikerursäkten sen... ja, om en bortser från SD så ganska länge) hade det aldrig nått media. Om beatrice ask och anders borg hade sprungit omkring med järnrör och skrikit hora åt folk hade det inte ens blivit en notis.

mmmm, surrealism.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

asberger much

eh nu ska vi inte anta här. asberger gör en inte till en korkad sexist!


   
SvaraCitera