Aviseringar
Rensa alla

äppel + osthyvel


Ämnesstartare

Slumpartad:

Men... äpplen är ju inte lika goa [tard]

nää mkt godare[blush] iaf typ smakmässigt. chips blir jag bara extremt sugen på ibland när min kropp skriker efter fett och energi, typ. men tycker inte det faktiskt smakar jättegott[sad]


   
SvaraCitera

farbror gugge:

nää mkt godare[blush]

Kanske borde testa detta!

Har inte ätit äpplen sedan jag flyttade hemifrån [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

Enda fettet du får i dig?

har inte funderat på det innan, men ah typ!!!! annars lever jag i princip bara på kolhydrater[blush]

det enda fettet jag får i mig annars är typ om jag steker linsbiffar i olja. och så äre ju lite i lättmjölk, men det har jag bara i kaffe och gröt[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

har inte funderat på det innan, men ah typ!!!! annars lever jag i princip bara på kolhydrater

det enda fettet jag får i mig annars är typ om jag steker linsbiffar i olja. och så äre ju lite i lättmjölk, men det har jag bara i kaffe och gröt

Gugge. Du får börja äta upp dig! Du är spinkig! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

Gugge. Du får börja äta upp dig! Du är spinkig! [no-no]

gillar att va spinkig :C vill inte gå upp i vikt iaf. och även om jag skulle göra det genom att bara äta mer så skulle ju allt hamna på magen. dvs fortsätta va spinkig men med ölmage[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

gillar att va spinkig :C vill inte gå upp i vikt iaf. och även om jag skulle göra det genom att bara äta mer så skulle ju allt hamna på magen. dvs fortsätta va spinkig men med ölmage

Haha. Det var det dummaste jag hört. Du får biffa Gustav! Äspojke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

Haha. Det var det dummaste jag hört. Du får biffa Gustav! Äspojke!

vill inte va biffig[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har 2-3 år gammal bild på din mage[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

vill inte va biffig

du skulle passa biff.


   
SvaraCitera