Aviseringar
Rensa alla

är 15 och kan inte säga r.......


Smoke
Ämnesstartare

som sagt, kan inte säga det och har blivit sagt till att det inte går att fixa nu [cry]
det typ suger för vill inte snacka med folk jag inte känner, speciellt inte tjejer. (inte så kul med tanke på att jag heter robin...)
är c:a 167cm lång och väger 63 kilo, har också gått boxning sen första september och tränade en del innan, så det är nog mest bara R:et som gör att jag inte kan skaffa en tjej osv. några åsikter?? [shake]


   
Citera

flytta till skåne


   
SvaraCitera

Det är nog bara du som bryr dig om det, och varför skulle det inte gå att fixa? Folk som kommer ifrån andra språkstammar kan ju lära sig säga r i vuxen ålder så.


   
SvaraCitera
Smoke
Ämnesstartare

haha kul det med skåne, för det stämmer ju faktiskt xP
men iallafall, vet faktiskt inte, dom sa att det inte är sån stor ide att försöka. hade underbett tidigare btw, kanske är därför....


   
SvaraCitera

var bor du? om du bor i typ småland eller skåne är det ju inte så farligt.


   
SvaraCitera
Smoke
Ämnesstartare

nja, bor i västerbotten :/


   
SvaraCitera

Men vad säger du då, typ "j"? Det äj joligt med jaketej?


   
SvaraCitera

Välkommen till klubben. Kan inte säga R jag heller, skorrar. Bor i gbg trakten, alla tror att jag är från skåne. [bigsmile]

Acceptera det, det är en del av den du är. Folk bryr sig inte om en sådan struntsak.

Utala ditt namn på ett engelskt/amrikanskt sätt. Låter coolare och du behöver inte säga R:et. [wink]


   
SvaraCitera

HAHAHA[bigsmile] hadde en polare som å hete Robin å hade svårt å säga R! men om jag inte minns fel så blev det bättre med åren[y]
å sölle du inte kunna få en brud för att du inte kan säga R så måste man ju undra va de är för finna arroganta horor där du bor[mad]!?


   
SvaraCitera

har en kompis som är 20 och sämst och kan inte heller säga R. Han är helt misslyckad och alla tjejer bara dissar honom, bara pga att han inte kan säga R. Han kasn lika gärna ta livet utav sig för det finns verkligen ingen anledning för honom att leva.


   
SvaraCitera
Smoke
Ämnesstartare

nja inte J, det är något mer åt ett engelskt R och ett E,
lite svårt att förklara.
men ja det finns såna YaBasta, råkat ut för det inte bara 1 gång då det har gått åt helvete när dom fick reda på det :/


   
SvaraCitera

Smoke:

det är något mer åt ett engelskt R och ett E,

Låter ju som helt vanligt 08-snack 😀


   
SvaraCitera
KoerV


   
SvaraCitera

Det finns nått ställe där de uttalar R med ett "J"..

Kommer du därifrån? [crazy]


   
SvaraCitera

Vem fan bryr sig?

Och är det så farligt för din självkänsla, så börja gå hos talpedagog då.


   
SvaraCitera