Forumet - Är 18 år och vill inte ha ett förhållande

Är 18 år och vill inte ha ett förhållande

281 0 17
Är 18 bast och känner inte för att ha ett förhållande. känner ingen press alls att skaffa en flickvän, tycker tjejer är snygga och är definitivt inte homosexuell men varför vill jag inte ha ett förhållande, vissa av mina polare är helt rabiata med att skaffa flickvän.

Spana också in:

The One And Only:

Är 18 bast och känner inte för att ha ett förhållande. känner ingen press alls att skaffa en flickvän, tycker tjejer är snygga och är definitivt inte homosexuell men varför vill jag inte ha ett förhållande, vissa av mina polare är helt rabiata med att skaffa flickvän.

Cool story brorsan! [zzz]
Förhållande skaffar man när man tycker det blir för jobbigt att ragga upp någon ny hela tiden när man vill knulla. Man orkar liksom inte jaga ett(eller två[cute] eller tre[wink]) nytt(nya) hål hela tiden utan känner att man hellre vill ha ett(eller två[cute] eller tre[wink]) hemma som man kan nyttja när man känner för det. Sen är det ju inget som säger att man inte kan göra båda. Gå ut och jaga nytt hål, hittar man inget så går man hem till det vanliga liksom[smile]